خبرهای داغ:
معاون سياسي، اجتماعي فرمانداري ويژه شهرستان ملاير با اشاره به در پیش رو بودن تعطیلات عید سعید فطر و تابستان گفت: تمام دستگاه‌های اجرایی شهرستان باید آمادگی لازم را برای حضور گردشگران و مسافران داشته باشند.
کد خبر: ۹۰۲۵۶۴۳
|
۲۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۸

تمام دستگاه‌ها آمادگی لازم برای حضور گردشگران در ملایر را داشته باشندبه گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، سعید کتابی در  جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر، ضمن تبریک روز صنایع‌دستی اظهار داشت: شهرستان هنرمندان بسیار توانا و ماهری  در حوزه‌های مختلف صنایع‌دستی به‌ویژه مبل و منبت دارد.

وی با اشاره به در پیش رو بودن تعطیلات عید سعید فطر و تابستان تأکید کرد: تمام دستگاه‌های اجرایی شهرستان باید آمادگی لازم را برای حضور گردشگران و مسافران داشته باشند.

معاون سیاسی، اجتماعی فرمانداری ویژه شهرستان ملایر تصریح کرد: در استان همدان رویداد 2018 را پیش رو داریم که قطعاً شاهد حضور بسیار زیاد گردشگران داخلی و آسیایی در استان و به‌تبع آن در شهرستان ملایر خواهیم بود.

وی ادامه داد: در خلال این رویداد و در شهرستان ملایر جشنواره‌های متعددی برگزار خواهد شد که این امر جز با همکاری همه دستگاه‌های سطح شهرستان انجام نخواهد گرفت.

کتابی خاطرنشان کرد: شهرستان ملایر با دارا بودن اماکن متعدد مذهبی و تاریخی این توانایی را دارد تا بتواند بخش قابل‌توجهی از گردشگران را به خود جذب کند.

وی تأکید کرد: باید از هم‌اکنون تبلیغات میدانی را برای معرفی آثار تاریخی شهرستان داشته باشیم تا گردشگران در بدو ورود به شهرستان به‌درستی راهنمایی شوند.

معاون سیاسی، اجتماعی فرمانداری ویژه شهرستان ملایر از شهرداران خواست ضمن آذین‌بندی شهرها نسبت به تنظیف و آراستن پارک‌ها و بوستان‌های سطح شهرستان ملایر تلاش بیشتری نمایند.

وی با اشاره به حضور مسافران و گردشگران تأکید کرد: باید نظارت‌ها و کنترل بیشتری بر بازار و عرضه مواد غذایی و همچنین نانویی‌ها در ایامی که شاهد حضور مسافران و گردشگران در شهرستان هستیم شود.

رئیس میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری شهرستان ملایر نیز ضمن تسلیت به مناسبت درگذشت  آیت الله دکتراحمدی و تبریک فرارسیدن روزجهانی صنایع دستی به جامعه هنرمندان و زحمت کشان شهرستان ملایر گفت: امید است با تلاش و همت مسئولان و فعالان عرصه صنایع دستی و با تکمیل پرونده و تصویب در شورای جهانی صنایع دستی بتوانیم ملایر را از شهرملی منبت به شهرجهانی منبت تبدیل کنیم.

جلیلی در ادامه با بر تشکیل جلسه، انجام تبلیغات محیطی، ایمنی، امنیت، اسکان و اقامت، آماده سازی زیارتگاه‌ها، بقاع متبرکه و  آماده سازی محوطه های تاریخی، اجرای برنامه‌های هنری، نمایشگاه‌ها ومراسم آئینی و نظارت بر مراکز بین راهی و... تأکید کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات