مردم همیشه در صحنه مهاباد با حضور پرشور خود در راهپیمایی روز جهانی قدس بار دیگر پایندی خود به آرمان های انقلاب اسلامی و قدس شریف را به نمایش گذاشتند و فریاد دادخواهی مظلومیت مردم فلسطین را با وحدت خود به گوش جهانیان رساندند.
کد خبر: ۹۰۲۵۶۱۰
|
۲۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، مردم روزه ‌دار و اهل سنت مهاباد در کنار برادران شیعه خود با شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر صهیونیست، الله اکبر خامنه ای رهبر، لااله الاالله، ما همه سرباز توئیم خامنه ای گوش به فرمان توئیم خامنه ای، پشتیبانی خود را از بیت المقدس و آرمان های مردم فلسطین اعلام کردند.

امام جمعه موقت مهاباد در مراسم راهپیمایی روز قدس این شهرستان گفت: انقلاب اسلامی ایران یکی از تاثیرگذارترین انقلاب های معاصر بوده که بر مبنای استکبارستیزی شکل گرفته است.

ماموستا یحیی اسماعیلی با اشاره به اینکه استکبار جهانی همواره در طول تاریخ دشمنی خود را با نظام مقدس جمهوری اسلامی نشان داده است، افزود: مبارزه با استکبار و زورگویی ریشه در قرآن دارد و بزرگترین جهاد در اسلام مقابله با این سلطه گری است.

وی با اشاره به اینکه مردم مظلوم فلسطین نیم قرن در مقابل سلطه رژیم صهیونیستی ایستاده اند، افزود: اقدامات رئیس جمهوری آمریکا موجب تضعیف موقعیت اسرائیل شده و موضوع فلسطین یکبار دیگر به صدر مسائل جهان اسلام و دنیا برگردانده شده است.

ماموستا یحیی اسماعیلی یادآورشد: روز جهانی قدس موجب زنده نگه داشتن اسلام و اتحاد مسلمانان شده است.

امام جمعه موقت شهرستان مهاباد با اشاره به تلاش دشمن به ایجاد تفرقه، گفت: همه ما وظیفه داریم وحدت و انسجام خود را حفظ کنیم و تلاش کنیم تا وابستگی خود را به کشورهای غربی و شرقی به حداقل برسانیم.

وی گفت: تقویت جبهه اسلامی، تضعیف رژیم غاصب صهیونیستی، بازگشت انتفاضه، پاسخ موشکی به حملات صهیونیست ها، تشدید سیاست های حمایت از فلسطین از دستاوردهای مسلمانان در ماه های اخیر بوده است.

وی تاکید کرد: نباید غفلت به خود راه بدهیم و همچنان اقتدار و توان موشکی کشور را در مقابل دشمنان حفظ کنیم.

راهپیمایی روز جهانی قدس در مهاباد از میدان فرمانداری تا میدان جمهوری اسلامی با شرکت آحاد مردم، امام جمعه، فرماندار، فرماندهان نظامی و انتظامی و خانواده های شهدا برگزار شد و با قرائت بیانیه 9 ماده ای جنایت ها و وحشی گری های رژیم کودک کش صهیونیستی خاتمه یافت.

ارسال نظرات