خبرهای داغ:

یادواره شهداي منطقه 20متری جانبازان خوی برگزار شد

یادواره شهداي منطقه 20متری جانبازان شهرستان خوي به همت حوزه مقاومت بسيج سه شهري شهيد حاجي قليزاده سپاه خوي برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۲۵۶۰۷
|
۲۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، نماینده مردم شهرهای خوی و چایپاره در مجلس شورای اسلامی در با گرامی داشت یاد و خاطره شهدا افزود: شهدا مدال افتخار هر کوی و برزن هستند که مردم به داشتن چنین اسطوره هایی بر  خود می بالند چرا که نام شهید بر سر در هر کوچه و خیابان آنجا را عطر آگین کرده است.

سید تقی کبیری خاطر نشان کرد: شهرستان خوی ملقب به دارالمومنین از دیر باز در راه اعتلای پرچم اسلام  زبانزد عام و خاص بودند و با دیدن هر مظلومی، خودجوش قیام کرده و در جبهه حق علیه باطل حضور فعال دارد.

وی ادامه داد: خویی ها با عزت و اقتدار زیستند و خواهند زیست و مادرن این خطه سرسبز از اذربایجان غربی، انسانهای باعظمت و باغیرت را تربیت کرده اند و خداوند از چنین بوستان باغیرتفبابصیرت و شجاع گلهایی را برای خود گلچین کرده است.

جانباز 8سال دفاع مقدس با اشاره به قیام 15 خرداد در سال 42 ادامه داد: از همان ابتدا  مردم ولایی شهرستان خوی فریاد آزادی را سردادند و با شرکت در تظاهرات ضدپهلوی سهمی در به پیروزی رساندن انقلاب  داشتند و پس از انقلاب نیز دست از فعالیت برنداشته و در جبهه های حق علیه باطل شرکت کرده و خونهایی را برای اسلام و کشور دادند.

وی برگزاری یادواره و گرامیداشت نام شهدا را از وظایف بازماندگان و نسل جدید  مطرح و اظهار داشت: باید وصیت‌نامه شهدا را مطالعه کنیم و تمام توصیه‌های آنان را اجرا کنیم چون هنوز هم باب شهادت باز است و ما همچنان با ابرقدرت‌ها در مبارزه هستیم.

نماینده مردم شهرهای خوی و چایپاره در آخر با اشاره به خروج آمریکا از برجام، تاکید کرد: اروپا قادر به تامین منافع ایران در قالب برجام نخواهد بود و مردم باید بدانند که اگر در داخل مرزهای کشور در برابر بحران‌های اقتصادی مقاومت کنند رزمندگان جان برکف آنها در خارج از مرزهای کشور در  برابر بحران‌های امنیتی مقاومت جانانه‌ای خواهند داشت.

ارسال نظرات