خبرهای داغ:
نماینده مردم استان آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری؛
همزمان با سراسر ایران اسلامی راهپیمایی روز جهانی قدس با حضور مردم همیشه در صحنه و انقلابی شهرستان چایپاره برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۲۵۶۰۵
|
۲۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، به مناسبت آخرین جمعه ماه مبارک رمضان که از طرف بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) مزین به روز جهانی قدس شده، مردم و مسئولان شهرستان چایپاره یک صدا در حمایت از مظلومان جهان خصوصا" مردم مظلوم فلسطین ندای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل و ایادی استکبار جهانی سردادند.

حجت الاسلام دیرباز در اجتماع مردم با بیان اینکه حمایت از مظلوم جزو آموزه های دینی و اعتقادی و انسانی ماست بر حمایت هر چه بیشتر از مظلومان جهان خصوصا" مردم مظلوم فلسطین تاکید کرد.

وی تصریح کرد: از عوامل اصلی وحدت امت اسلامی و تمام مسلمانان جهان، مساله فلسطین و حمایت از آن می باشد و امام بزرگوار با درایت و ژرف اندیشی خود این روز را بعنوان روز قدس که در واقع روز اسلام است نامیده اند تا عامل وحدت جهان اسلام گردد.

وی در بخشی از بیانات خود با اشاره به حمایت از جبهه مقاومت از سوی جمهوری اسلامی ایران و با تدابیر هوشمندانه و حکیمانه مقام معظم رهبری آن را بعنوان صدور انقلاب اسلامی در منطقه و دنیا مطرح کرده و با تشکر از سپاه پاسداران که در این راه مقتدرانه و جانفشانانه حضور دارند لازمه امنیت کشورمان دانست که با این کار دشمن را کیلومترها در آن طرف مرزها مشغول کرده ایم و گرنه باید با گروههای تکفیری وابسته به استکبار در داخل کشورمان درگیر می شدیم و کاری که با سوریه و عراق کردند بدتر از آن را بر سر کشور و ملت ما می آوردند.

در بخش پایانی راهپیمایی ضمن قرائت قطعنامه و آتش زدن پرچم های آمریکا و اسرائیل نفرت و انزجار خود را از مستکبرین و جنایتکاران جهان اعلام نموده و بر حمایت از مظلومان تاکید کردند و با آرمانهای امام راحل و عظیم الشان و شهدای والا مقام و امام خامنه ای(مدظله العالی) تجدید پیمان نمودند.

 مردم روزه دار در نماز جمعه دشمن شکن و وحدت آفرین حضور یافتند.

ارسال نظرات