فرمانده سپاه امام رضا(ع) با اشاره به سهل انگاری دولت‌ها در زمینه اقتصاد و معیشت مناطق محروم و دور افتاده تاکید کرد: برای رسیدن به پیشرفت و آبادانی باید مجاهدانه و جهادی در صحنه حضور داشت.
کد خبر: ۹۰۲۵۵۷۰
|
۲۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۲
 به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ سردار یعقوبعلی نظری در مراسم افتتاحیه و کلنگ زنی محور جاده دهستان‌آباد شهرستان کلات در جمع مسئولین قرارگاه پیشرفت و آبادانی ضمن اشاره به کم‌کاری و سهل انگاری دولت‌ها در زمینه اقتصاد و معیشت مناطق محروم و دور افتاده بیان داشت: با توجه به اینکه به هر دلیل پیشرفت و آبادانی نقاط محروم مورد توجه قرار نگرفته لذا برای رسیدن به این پیشرفت و آبادانی باید همه بصورت مجاهدانه و جهادی در صحنه‌هایی که منجر به محرومیت زدایی می‌شود حضور مستمر و مفید داشته باشند.

وی  به اصالت و فرهنگ زندگی روستایی اشاره کرد و افزود: داشتن زندگی آبرومندانه در مناطق محروم امر ضروری بوده و همچنین باید اصالت و فرهنگ روستایی حفظ شود و همه اعضای خانواده و جامعه روستایی، با تلاش و مجاهدت خود معیشت سالم داشته باشند و داشتن چنین زندگی نیازمند مطالبه‌گری اهالی و انجام وظیفه مسئولین مربوطه خواهد بود.

فرمانده قرارگاه پیشرفت و آبادنی سپاه امام رضا (ع) در ادامه به طرح‌ها و مأموریت‌های قرارگاه اشاره نمود و خاطر نشان کرد: وظایف قرارگاه در این دهستان آباد در زمینه فعالیت‌های عمرانی و زیر ساختی (آسفالت جاده)، اشتغال، آموزش، فرهنگی و گارگروه سلامت خواهد بود که این فعالیت‌ها در سایه عمل جهادی محقق خواهد شد.

وی در پایان از مسئولین محلی و شهرستانی تقاضا نمود که در این پروژه‌ها یاری‌رسان و ادارات مربوطه پای کار باشند و همچنین طبق دستوری کارگروه قرارگاه پیشرفت و آبادانی را ملزم نمود که نباید طرح های ارائه شده بیشتر از زمان مقرر طول بکشد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها