به همت حوزه ۲۱۳شهید منتظری و حوزه ۲۱۴حضرت رقیه(س) ؛
جشن ماه مبارک رمضان با محوریت «سبک زندگی اسلامی» به همت حوزه بسیج ۲۱۳شهید منتظری و حوزه ۲۱۴حضرت رقیه(س) برای عموم مردم در پارک نرگس حصارک برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۲۵۵۵۰
|
۲۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج  ، جشن ماه مبارک رمضان با محوریت «سبک زندگی اسلامی» به همت حوزه بسیج ۲۱۳شهید منتظری و حوزه ۲۱۴حضرت رقیه(س) برای عموم مردم در پارک نرگس حصارک برگزار شد.

حجت الاسلام داوری در این مراسم گفت : سبک زندگی یعنی انتخاب روش و شیوه صحیح برای زندگی که ضمن تامین خاسته های معنوی و مادی انسان در نهایت زمینه های رضایت و خشنودی خداوند متعال را نیز فراهم آورد.

وی افزود :سبک زندگی جز انتخاب الگویی جامع و حامل فضایل و ارزش ها در زندگی تحقق نخواهد پذیرفت . این الگوی متعالی درتاریخ پرشکوه اسلام موجود است . الگویی که به راستی راهبر و راهگشا بوده و همواره انسان را به سوی معیارها و ساختارها سبک زندگیی وجودی خویش فرا میخاند

گارشناس مسائل خانواده در ادامه گفت : سبک زندگی نشان دهنده میران نفوذو یک نظام. فرهنگ و تمدن در متن جامعه است.و تمام تمدن ها و نظام های فکری برای حفظ بقای خود تلاش میکنددتا یک سبک زندگی مشخص به مردم ارائه دهند زیرا تا یک نظام به سبک زندگی تبدیل نشود آرمان هایش اجرا نخواهد شد اگر جامعه ایی سبک زندگی یک نظام را نپذیرد به این معنی است که مبانی فکری و ارزش های آن نظام را قبول ندارد.

لازم به ذکر است غرفه پاسخ گویی به سوالات شرعی و برگزاری مسابقات فرهنگی برای تمامی گروه های سنی از برنامه های این مراسم بود.

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها