مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه شهرستان سامان از پایگاه مقاومت بسیج برتر شهید بهشتی بازدید کرد.
کد خبر: ۹۰۲۵۴۸۵
|
۲۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۷:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام عباس رضی در بازدید از پایگاه نمونه و برتر شهید بهشتی سامان، گفت: شجره طیبه بسیج یادگار ارزشمند معمار کبیر انقلاب اسلامی است که در همه عرصه های دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی و خدمت به مردم حضور فعال داشته است.

وی، پاسداری از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن را رسالت مهم سپاه و بسیج دانست و گفت: مقابله با جنگ نرم دشمن در قالب طرح صالحین و تربیت جوانان و نوجوانان طراز انقلاب یکی از اقدامات ارزشمند بسیج به شمار می رود.

حجت الاسلام رضی افزود: بسیج و بسیجیان در هشت سال دفاع مقدس و دوران بعد از جنگ و خدمت به محرومان و مستضعفان کارنامه درخشانی دارند و اردوهای جهادی و حضور در عرصه اقتصاد مقاومتی از دیگر فعالیت های آنهاست.

وی، ترویج فرهنگ ایثار و حماسه و حفظ روحیه انقلابی و جهادی در سطح جامعه را مورد تأکید قرار داد و گفت: با توجه به تهدیدات دشمنان انقلاب اسلامی، باید بسیجیان همواره آمادگی معنوی و رزمی خود را حفظ نمایند.

گفتنی است: در این دیدار مسئولین پایگاه نمونه و برتر شهید بهشتی شهرستان سامان با ارائه گزارشی از فعالیت های این پایگاه به بیان نقطه نظرات خویش پرداختند و در پایان مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه از زحمات این عزیزان تجلیل کرد.

ارسال نظرات