در دیدار با خانواده شهید ولی الله تركی عنوان شد:
جمعی از مسئولین سپاه ناحیه شهرستان بن با خانواده شهید ولی الله ترکی دیدار و از مقام والای اسوه های ایثار و مقاومت تجلیل کردند.
کد خبر: ۹۰۲۵۴۶۵
|
۲۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ در این دیدار که فرمانده سپاه ناحیه شهرستان بن و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در این ناحیه نیز حضور داشتند، پدر شهید ولی الله ترکی به بیان خاطراتی از فرزند شهیدش پرداخت.

پدر شهید تركی در این دیدار با اشاره به بیماری خود گفت: این بیماری مصلحت الهی است و به همین دلیل راضی به رضای خدا هستم و نگاهم به رضایت امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف است.

وی افزود: به لطف خدا و اهل بیت علیهم السلام از دوران بلوغ تاكنون حتی یك روز روزه خواری نداشته ام؛ ولی امسال به علت بیماری نمی توانم روزه بگیرم، كه خیلی ناراحت و غمگین هستم و از خداوند متعال خواسته ام كه پایان عمر و مرگ مر ا در بعد از ماه رمضان قرار دهد؛ چرا كه دوست ندارم افرادی كه می خواهند از راه دور به مراسم بنده بیایند روزه خود را از دست بدهند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بن نیز در این دیدار با اشاره به از خود گذشتگی شهدا و صبر و ایستادگی پدران و مادران شهدا گفت: برای پیروزی در جنگ نرم و غلبه بر مشكلات انقلاب اسلامی باید همچون شهدا در راه ولایت از خود گذشتگی و ایثار داشته باشیم و با اقدامات جهادی نقشه های شوم دشمنان را خنثی نماییم.

گفتنی است: این شهید بسیجی در عملیات الی بیت المقدس به ندای امام راحل (ره) لبیک گفت و در این عملیات به عنوان آرپی چی زن در جاده ی اهواز – خرمشهر حضور پیدا كرد و در نهایت در این عملیات به آرزویش فیض عظیم شهادت نائل گشت.

فرازی از وصیت نامه شهید ولی الله ترکی:

ای برادران حزب الله! نگذارید خون شهیدان پایمال شود، راه شهیدان را ادامه بدهید و در راه اسلام فعالیت کنید.

در عزای من گریه نکنید چون ممکن است که دشمنان برای گریه شما شاد شوند.

شکر خدا را بجا آورید و برای اسلام و امام دعا کنید.

در نماز جماعت ها و نمازجمعه ها همگی شرکت کنید و برای روحانیون متعهد فعالیت کنید.

ارسال نظرات