دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل گفت: با هماهنگی دادسرای عمومی و انقلاب اردبیل، دادگاه حوزه قضایی هیر و پلیس مبارزه با مواد مخدر قاچاقچی حرفه‌ای که یکی از تامین‌کنندگان اصلی مواد مخدر در اردبیل بود، دستگیر شد.
کد خبر: ۹۰۲۵۴۴۸
|
۲۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۵

قاچاقچی حرفه‌ای و تامین‌کننده اصلی مواد مخدر در اردبیل دستگیر شد

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، ناصر عتباتی اظهار داشت، با هماهنگی دادسرای عمومی و انقلاب اردبیل، دادگاه حوزه قضایی هیر و پلیس مبارزه با مواد مخدر قاچاقچی حرفه‌ای که یکی از تامین‌کنندگان اصلی مواد مخدر در اردبیل بود، دستگیر و روانه زندان شد.

وی با اشاره به جزئیات دستگیری این قاچاقچی حرفه‌ای بیان کرد: عامل این اقدام که در پوشش خانواده اقدام به قاچاق مواد مخدر کرده بود با عملیات مختلف با هماهنگی و همکاری با مسئولان مربوطه شناسایی و دستگیر شده است و رسیدگی به پرونده این فرد انجام می‌شود.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل بیان کرد: با دستگیری این فرد 100 کیلوگرم مواد مخدر نیز از وی کشف و ضبط شد و دو دستگاه خودرو حامل مواد مخدر نیز از این افراد توقیف شد.

عتباتی با هشدار به قاچاقچیان مواد مخدر در سطح استان اردبیل گفت: در زمینه مبارزه با مواد مخدر و عاملان پخش و توزیع آن به ویژه عاملان اصلی قاچاق این مواد در اردبیل عزم و اراده جدی وجود داشته و تلاش و جدیت بر این است تا با همکاری و مشارکت دستگاه‌های متولی امر و پلیس مبارزه با مواد مخدر با این افراد برخورد قاطع و لازم را داشته باشیم.

وی افزود: با تلاش‌های انجام شده و جدیتی که در دستگاه‌های دخیل در امر مبارزه با مواد مخدر وجود دارد عرصه برای قاچاقچیان مواد مخدر در استان تنگ‌تر می‌شود اما انتظار می‌رود در کنار اقدامات قهری و قانونی، نهادهای مرتبط نیز اقدامات پیشگیرانه را در دستور کار داشته باشند.

ارسال نظرات