فرمانده نیروی انتظامی استان زنجان در بازدید از دفتر خبرگزاری بسیج استان زنجان گفت:دشمنان نظام جمهوری اسلامی از واژه بسیج بسیار هراسان هستند.
کد خبر: ۹۰۲۵۴۱۰
|
۲۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۴:۰۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان:سردار علی آزادی با بیان اینکه ما هم با افتخار بگوییم بسیجی هستیم اظهار داشت:مردم ایران همه بسیجی هستند و ما با افتخار از واژه بسیج نام می بریم.

وی با اشاره به بسیجی بودن ایرانیان که آمریکا واستکبار را به رعب و وحشت انداخت تصریح کرد:راهپیمایی روز قدس به دشمنان یاد آوری کرد که دفاع از مظلوم در هر نقطه جهان که باشند وظیفه شرعی و دینی و هم وظیفه قانونی ما است.

آزادی با اشاره به قانون اساسی که هر مظلومی در هر کجای این گیتی نیازمند یاری باشد باید به یاری آنان پرداخت تصریح کرد: مردم ایران این مسأله را به اثبات رساندند که بر ظالم میتازند و از مظلوم دفاع می کنند.

فرمانده نیروی انتظامی استان زنجان افزود:از دشمنان وطن و نظام باید به سختی برخورد نمود .

علی آزادی با اشاره بله اینکه ملت فلسطین غریب به هفتاد سال است که زیر چکمه های سربازان اسرائیل مقاومت می کنند ،خاطر نشان کرد:در روز قدس مردم به فرموده حضرت

(ره)نشان دادند که فلسطین پاره تن اسلام است.

این مقام مسؤل با بیان اینکه به امید روزی که مظلوم بر ظالم پیروز شود تصریح کرد:اگر ما بسیجی عمل کنیم،بسیجی بیاندیشیم وبسیجی بمانیم شکست به هیچ عنوان معنا پیدا نمی کند.

وی افزود :دشمن فشار روانی از طریق جنگ نرم و فشار اقتصادی را متحمل نظام جمهوری اسلامی نموده است که این امر به عهده افسران جنگ نرم است تا بتوانند به نحو احسن از عهده این کار بر بیایند .

آزادی با اشاره به اینکه شمارش معکوس برای نابودی رژیم اسرائیل شروع شده است عنوان کرد:به لطف الهی به کمتر از ۲۵سال این نابودی انجام می گیرد.

 

فرمانده نیروی انتظامی استان زنجان با توجه به نقش اهم رسانه در امنیت استان اشاره نمود و تصریح کرد:رسانه می تواند با اقدامات مثبت و واقعیات رخ داده و پیشرفت های نیروی انتظامی و نحوه برخورد پلیس با مردم ما را در این امر یاری کند.

سردار آزادی با اشاره به نقش بصیرت افزایی رسانه ها تصریح کرد:رسانه نقش آگاه سازی و اطلاع رسانی را به عهده دارد و می توانند در ایجاد امنیت و احساس امنیت موثر باشند.

وی با اشاره به امنیت استان زنجان افزود:به برکت خون شهدا و مخصوصا شهدای حرم که این امنیت را مدیون خون این عزیزان هستیم امنیت در سراسر کشور وجود دارد.

این مقام مسؤل ابراز کرد:داعش که شب قبل روز قدس جهت رعب و وحشت میان مردم که قصد داشت عملیات انتحاری انجام دهد که با اقدام نیروهای نظامی و امنیتی اقداماتشان خنثی گردید .

علی آزادی با بیان اینکه خوشبختانه در استان زنجان از لحاظ  وقوع جرائم جزو استان هایی هستیم که کمترین وقوع جرائم رخ می دهد تصریح کرد: زنجان جزو سه استان برتر در وقوع جرائم است.

ارسال نظرات