به جهت دیده شدن اثر هنرمندان بسیجی شفتی و ایجاد انگیزه هم برای هنرمندان و هم هنرجویان آن‌ها، نمایشگاه آثار هنری بسیجیان در شفت گشایش یافت.
کد خبر: ۹۰۲۵۴۰۹
|
۲۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۴:۰۵

مسئول کانون بسیج هنرمندان شفت در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در شفت در حاشیه افتتاح این نمایشگاه اظهار کرد: کانون بسیج هنرمندان شفت جلسه‌ای را با روسای انجمن گذاشت و پس از دو مرحله عدم موفقیت برای برپایی نمایشگاه، تصمیم بر این شد که سوم خرداد به مناسبت آزادسازی خرمشهر و در راستای فرمایش مقام معظم رهبری که خرمشهرها در پیش است، نمایشگاهی از آثار هنری بسیجیان هنرمند شهرستان بر پا کند.

محمدرضا مقصودی با بیان اینکه پس از تلاش‌ها، امکانات برپایی نمایشگاه فراهم نشد افزود: پس از ناکامی‌های پی‌درپی، طی یک نشست ضرب العجلی هنرمندان تصمیم گرفتند که با هزینه‌ی شخصی، حمایت معنوی فرماندهی محترم سپاه و شهردار و اعضای شورای شهر به این مهم دست پیدا کنند.

وی با اشاره به آثار موجود در این نمایشگاه گفت: در این نمایشگاه تعدادی از هنرمندان به‌صورت کارگاهی آثار خود را تولید می‌کنند و با جذب هنرجو در حال آموزش نیز هستند.

مسئول کانون بسیج هنرمندان شفت با اشاره به اینکه مردم شفت فرهنگ دوست هستند و از هنر استقبال می‌شود خاطرنشان کرد: در شهرستان تاکنون کارگاه بازیگری نیز برگزارشده که با استقبال مردم مواجه شد.

مقصودی از آغاز به کار کارگاه شعر و شعرخوانی از 20 خرداد در شفت توسط بسیج هنرمندان خبر داد و گفت: این کارگاه با حضور همه شاعران و علاقه‌مندان به شعر در شفت برگزار خواهد شد.

وی افزود: از امشب تا پایان عید فطر نمایش فیلم از سری فیلم‌های جشنواره عمار و سایر فیلم‌ها در نمایشگاه آثار هنرمندان شفت به نمایش گذاشته می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات