خبرهای داغ:
جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) همدان:

امروز با ایثارگری جوانان دهه چهارم انقلاب گنبد آهنی اسرائیل فرو ریخت

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) همدان با بیان اینکه امروز با ایثارگری جوانان دهه چهارم انقلاب و رزمندگان اسلام گنبد آهنی اسرائیل فرو ریخت، گفت: امروز رزمندگان اسلام طوری اسرائیل را ادب کردند که دیگر بلند نشود.
کد خبر: ۹۰۲۵۴۰۶
|
۲۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۰:۳۶

امروز با ایثارگری جوانان دهه چهارم انقلاب گنبد آهنی اسرائیل فرو ریختبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار مهدی فرجی شامگاه شنبه در آیین رونمایی از کتاب «راز نجابت چشم‌هایت» به مقایسه ایثارگری جوانان دهه اول انقلاب با دهه چهارم پرداخت و اظهار داشت: در شرایطی در تاریخ انقلاب اسلامی شهر 50 هزار نفری خرمشهر به خونین شهر تبدیل شد و افرادی پیدا شدند که بیش از 38 روز از شهر دفاع کردند اما در نهایت شهر سقوط کرد.

وی با بیان اینکه در تاریخ دفاع مقدس جوانانی پیدا شدند که خونین شهر را مجدد به خرمشهر تبدیل کردند و افتخار آفریدند، گفت: در این راه با وجود اینکه شهدای بسیاری تقدیم نظام و انقلاب شد اما کار بزرگی صورت گرفت.

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) همدان با اشاره به اینکه در آن شرایط آزادسازی خرمشهر در تصور کسی نمی‌گنجید، افزود: با این وجود خرمشهر با ایثارگری و فداکاری جوانان دهه اول انقلاب با  250 گردان از ارتش  جمهوری اسلامی و 250 گردان از  سپاه پاسداران آزاد و در این راه بیش از 18 تا 20 هزار اسیر گرفته شد و نیز دشمن بیش از 20 هزار تلفات داد.

وی با بیان اینکه آزادسازی خرمشهر مایه افتخار و غرور برای مردم ایران شد، تصریح کرد: این روز برای مردم همدان به دلیل از دست دادن فرمانده خود روز تلخی بود.

سردار فرجی ادامه داد: امروز دشمن به دنبال این است تا نشان دهد در دهه چهارم انقلاب همه چیز تمام شده و جوانان دهه 60 و دهه اول انقلاب و تاریخ مصرف آنها تمام شده است.

وی با اشاره به ایثارگری و رشادت‌های جوانان دهه چهارم عنوان کرد: اگر در دهه اول انقلاب جوانانی پیدا شدند که شهر 50 هزار نفری در خون غلتیده را آزاد و به خرمشهر تبدیل کردند در دهه چهار انقلاب ما  در سال‌های 95 و 96  فرزندان و جوانان انقلاب اسلامی پیدا شدند و شهر 5 میلیو ن نفری حلب را که در خون غلتیده بود آزاد کردند که این نشانه رشد است.

* جوانان در دهه چهارم انقلاب در بدترین شرایط  به نبرد پرداختند

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان با بیان اینکه امروز دشمن به دلیل بی‌کفایتی برخی مسئولین در داخل کشور به دنبال ایجاد نارضایتی و گرفتن امید و نشاط از مردم است، گفت: پیشرفت‌هایی که ما در دهه چهارم انقلاب  داشتیم قابل مقایسه با دهه اول انقلاب نیست و این جای امیدواری و نشاط است اما دشمن به دلیل وجود بی‌کفایتی برخی افراد در داخل به دنبال گرفتن نشاط و امید از مردم  است.

وی ابراز داشت: شرایط جنگ و نبرد برای جوانان دهه چهارم انقلاب بسیار سخت‌تر از جوانان دهه اول انقلاب است.

سردار فرجی تصریح کرد: در آزادسازی خرمشهر جاده‌های تدارکاتی داخل کشور بود و نیازی به هیچ  گونه پرواز نبود و راه زمینی باز بود که  شهر در چهار مرحله آزاد شد اما در استان 5 میلیونی حلب دشمن به فجیع‌ترین شکل ممکن جنایت می‌کرد و شرایط بسیار سخت و طاقت فرسا بود.

وی در همین خصوص به سختی‌ها و مشکلات رزمندگان جبهه‌های مقاومت اشاره و اضافه کرد: در روستایی در منطقه سوریه با دشمنی روبرو بودیم که در یک شب 55 بچه را سر بریدند به طوری که  امکان به تصویر کشیدن جنایت‌های  دشمن در سوریه و حلب نیست.

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) همدان با بیان اینکه در دهه چهارم انقلاب جوانان در بدترین شرایط  به نبرد پرداختند، گفت: گروه‌های تکفیری که آمریکا و اسرائیل با هزینه آل سعود جنایتکار ایجاد کرده‌اند موجوداتی هستند که هیچ بویی از انسانیت نبرده‌اند و جوانان ما در دهه چهارم با چنین موجوداتی در سخت‌ترین شرایط به نبرد پرداخته و پیروز شدند.

وی با اشاره به اینکه به دلیل سختی‌ها و مشکلات جنگیدن در جنگ عراق و سوریه با جنگیدن در دفاع مقدس 180 درجه متفاوت است، یادآور شد: مشکلات و سختی‌هایی که در سوریه و عراق وجود داشت در جنگ ایران و عراق وجود نداشت؛ در کدام جنگ دفاع مقدس سرباز عراقی به خود مهمات بست و جردت انجام عملیات انتحاری را داشت؟ در صورتی که این در سوریه اتفاق افتاد.

* دشمن به دنبال بی‌ثبات کردن کشور و ناراضی کردن مردم است

سردار فرجی با بیان اینکه برخی افراد داعش را گروه تروریستی معلومی می‌دانند، گفت: این طور نیست بلکه داعش یک ارتش منطقه‌ای است و هر آنچه نیاز داشته باشند در اختیارش می‌گذارند به طوری که پیشرفته‌ترین پهبادها در اختیار آنها است و از موشک‌های گران قیمت کرنت به عنوان یک فشنگ ساده استفاده برای تفریح استفاده و فرزندان ما را شکار می‌کرد که نمونه آن شهید «حیدرخانی» است.

وی به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه تا 25 سال آینده نباید اسرائیلی باقی بماند، اشاره و بیان کرد: روزشمار این وعده را نیز معین کردند و ما در شرایط امروز اثار آن را می‌بینیم و باید نسبت به آینده و آنچه که حضرت آقا فرمودند امیدوار باشیم که آینده ازآن حزب الله و جمهوری اسلامی است.

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) همدان با بیان اینکه امروز با ایثارگری جوانان دهه چهارم انقلاب و رزمندگان اسلام گنبد آهنی اسرائیل فرو ریخت، گفت: اسرائیل که کسی جرأت نمی‌کرد به آن تیر کلاژ شلیک کند امروز رزمندگان اسلام 10 تا از پایگاه‌های آن را در روبری جولان هدف قرار داده‌اند و طوری اسرائیل را ادب کردند که دیگر بلند نشود.

وی با تاکید بر اینکه جوانان امروز کشور دست کمی از جوانان دهه 60 ندارند، افزود: حتی در برخی موارد از ما جلوتر هستند به طوری که 90 درصد  از 2 هزار و 500 شهدای مدافع حرم جوان هستند و از تمام پست و مقام و زندگی دنیای و تعلقات دل کنده و خود را فدای اسلام و انقلاب کرده‌اند که افتخار است.

سردار فرجی با بیان اینکه نتیجه کار شهدای دفاع مقدس امروز در سواحل مدیترانه است و در مرزهای انقلاب اسلامی خود را نشان می‌دهد، تصریح کرد: این پیروزی‌ها موجب عزت و افتخار است.

وی با اشاره به اینکه امروز دشمن به دنبال بی ثبات کردن  کشور و ناراضی کردن مردم است، خاطرنشان کرد: برخی در جامعه بی کفایت هستند و عرضه ندارند و حل مشکلات را به برجام گره می‌زنند در صورتی که حل بسیاری از مشکلات ربطی به برجام ندارد و حل نشدن مشکلات کشور به دلیل بی کفایتی برخی مسئولین است.

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) همدان با بیان اینکه باید شهدا را الگو قرار داد و نباید اسیر ناملایمات زندگی شد، گفت: دشمن به دنبال بی‌ثبات سازی و این است که امید را از مردم بگیرد و  در نهایت رزمندگان را از جبهه‌های مقاومت برگرداند که این را کور خوانده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات