خبرهای داغ:
در شامگاه جمعه ۱۸ خرداد ۹۷ طی مراسمی، خانواده‌های شهدای شهر صفی‌آباد و شهرک شهید مطهری از توابع دزفول مورد تکریم واقع شده و از فرمانده سپاه حضرت ولی عصر .عج. خوزستان تجلیل به عمل آمد.
کد خبر: ۹۰۲۵۴۰۴
|
۲۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۰:۱۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج؛ در شامگاه جمعه ۱۸ خرداد ۹۷ طی مراسمی، خانواده‌های شهدای شهر صفی‌آباد و شهرک شهید مطهری از توابع دزفول مورد تکریم واقع شده و از فرمانده سپاه حضرت ولی عصر .عج. خوزستان تجلیل به عمل آمد.

این برنامه با حضور بسیار پرشور مردم شهیدپرور بخش مرکزی شهرستان دزفول در مسجد حضرت سیدالشهدا .ع. شهر صفی‌آباد برگزار شد و تعدادی از مسولان محلی از جمله ائمه جمعه شهرهای امام و میانرود، فرماندهی سپاه ناحیه دزفول، نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی، فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان دزفول، فرماندهی راهنمایی و رانندگی شهرستان دزفول شهرداران و اعضای شورای اسلامی شهرهای بخش مرکزی دزفول و جمع کثیری از جوانان انقلابی و خانواده‌های شهدا و ایثارگران حضور داشتند.

در ابتدای برنامه سردار سرتیپ حسن شاهوارپور با اشاره به فداکاری و از خودگذشتگی شهدای والامقام گفت: شهیدان آنچنان منزلت و جایگاه والایی در نزد خداوند دارند که پروردگار متعال خود به آنان روزی می‌دهد و این روزی پروردگار با روزی‌های دنیوی متفاوت است.

فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر .عج خوزستان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس ۹۷ گفت: ۶۹ سال است فلسطین مورد ظلم واقع می‌شود و روز قدس روز دفاع از مظلومیت ملتی مسلمان است که سال‌ها زیر چکمه‌های صهیونیزم له می‌شوند و مجامع بین‌المللی هیچ توجهی به این موضوع ندارند و ملت ما همانطور که در قرآن کریم آمده است که (در دفاع از مستضعفین برخیزید و دفاع کنید) همواره در صف اول دفاع از مظلومان بوده است.

سرتیپ پاسدار حسن شاهوارپور در ادامه با اشاره به رشادت مردم زادگاهش در شهر صفی‌آباد دزفول و دیگر شهرهای اطراف در زمان جنگ تحمیلی گفت: بخش مرکزی همچون شهر دزفول در نهضت امام خمینی .ره. حضوری بی بدیل داشت و بنده در آن برهه‌ که در این منطقه حضور داشته‌ام باید به این موضوع شهادت بدهم.

وی افزود: در ایام جنگ تحمیلی که شیرهای نفت بسته بود و مردم در شهر نان خود را نمی‌توانستند تهیه کنند، مردم در بخش مرکزی شهرستان که اسیر ابزارآلات نبودند داوطلبانه کمک‌های خود را به شهر می‌رساندند و نمی‌گذاشتند مردم دزفول تنها بمانند.

در پایان برنامه از خانواده‌های شهدای صفی‌آباد و شهرک شهید مطهری و نیز از فرماندهی سپاه حضرت ولی عصر .عج خوزستان تجلیل به عمل آمد و از نکات جالب توجه، حضور پدربزرگوار سردارسرتیپ شاهوارپور در کنار وی بود.

گفتنی است شهر صفی‌آباد دزفول زادگاه سردار سرتیپ حسن شاهوارپور و برادر شهیدش امیر شاهوارپور از شهدای جنگ تحمیلی است و این برنامه به همت حوزه مقاومت بسیج ثارالله ناحیه دزفول و با همکاری شهرداری و شورای اسلامی صفی‌آباد برگزار گردید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها