پل سوم بشار تا عید سعید فطر به زیر بار ترافیک می رود.
کد خبر: ۹۰۲۵۳۹۴
|
۱۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۳
مدیرکل راه و شهرسازی استان در بازدید از روند اجرایی این طرح با اشاره به ترافیک بالای شهر یاسوج به ویژه در ایام تعطیلات تردد بر روی پل سوم بشار تا عید سعید فطرگفت: ضرورت دارد این پل هر چه سریعتر به بهره برداری برسد.
علیمردانی با بیان اینکه با بهره برداری از باند اول این پل بخشی از ترافیک شهر یاسوج کاهش پیدا می‌کند افزود: باند اول این پل تا روز عید سعید فطر به بهره برداری می‌رسد.
وی با اشاره به اینکه کار زیرسازی و آسفالت باند اول این پل و رمپ‌های آن به اتمام رسیده است گفت: پیش از بهره برداری، کار ایمن سازی آن با نصب علائم ایمنی، خط کشی و دیوار‌های جداکننده به اتمام می‌رسد.
مدیرکل راه و شهرسازی استان با بیان اینکه همزمان با بهره برداری از باند اول این پل عملیات اجرایی باند دوم آن متوقف نمی‌شود افزود:تلاش می‌شود در صورت تامین اعتبار به موقع و لازم باند دوم آن تا پایان سال آینده به اتمام برسد.
همچنین امروز میز خدمت فیزیکی در اداره کل راه و شهرسازی استان راه اندازی شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان هدف از راه اندازی این میز را ارائه خدمات مطلوب به مردم و تکریم ارباب رجوع اعلام کرد و گفت::سامانه شهراه یا همان میز خدمت الکترونیکی برای رضایتمندی مردم در این اداره راه اندازی شد.
ارسال نظرات