خبرهای داغ:
بسیج تحلیل می کند:

مرگ بر آمریکا و تیغ تیز سرویس های جاسوسی!!!

مرگ بر آمریکا به عنوان نماد مبارزه با استعمار و استکبار در انقلاب اسلامی ایران نهادینه شد و هاشمی رفسنجانی در مجلس اعلام کرد که از این پس شعار مرگ بر بنی صدر به مرگ برآمریکا تغییر یافت!!
کد خبر: ۹۰۲۵۳۰۴
|
۱۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۴

خبرگزاری بسیج قزوین: کسانیکه انقلابی بودند و انقلاب دوم را با تسخیر سفارت آمریکا رقم زدند، فرزندانشان در خارج از ایران رشد و پرورش یافتند! معصومه ابتکار،حسن روحانی،ظریف،نهاوندیان،نوبخت،سیف، و بیش از ۳۰۰۰نفر از فرزندان سایر مسئولان در ۳ قوه در آمریکا،انگلیس ،کانادا و اروپا زندگی می کنند و جالب است که در امن و امان به سر می برند!!البته این سوالات که مطرح می شود انگاره های امنیتی در ذهن خودم است که شاید خیلی ها مانند بنده فکر کنند!!
وقتی معصومه ابتکار جزء اشغال کنندگان سفارت آمریکاست و عنوان می کنند که اگر اجازه داشتم این گروگانها را می کشتم ! چگونه امکان دارد که فرزندانش در آمریکا زندگی کنند و هیچ تهدیدی حقوقی متوجه آنها نشود؟ اصلا سرویس های سیا و موساد مگر میشود آنها را از تیغ خود دور نگهدارند؟
محمد نهاوندیان رییس دفتر رییس جمهور یا معاون اول روحانی داستان جالبی دارد. وی در اول انقلاب عضو شورای عالی امنیت ملی می شود و به عنوان معاونت در صداو سیما هم فعالیت می کند اما با شروع جنگ به آمریکا می رود و تابعیت آمریکا میگیرد، چقدر جالب است که معاون امنیت ملی یک کشور متخاصم باشید به راحتی هم ویزا و تابعیت بگیرید و سیا هم هیچ کاری با شما نداشته باشد و برای پرورش این مهره ها کیس های ضد امنیتی از آنها گرو نگیرد!
نهاوندیان در سال ۷۶ به ایران می آید و در تلویزیون مجری اقتصادی تا اینکه رییس اتاق بازرگانی می شود .با تهدید آمریکا در خلیج فارس دوباره ۱۱ماه به آمریکا می رود!
اصولا مهره های به درد بخور با تورهای اطلاعاتی وحشتناک غرب پرورش می یابند!
شعار مرگ بر آمریکا میگوییم اما مسئولان فرزندان خود را در خانه شیطان پرورش می دهند. این نوع رفتار به ریش ملت خندیدن است. هر جایی هم اختلاس های میلیاردی صورت گرفت پای یک دو تابعیتی در میان بوده است که خوشبختانه به طور مرموزی هم از کشور خارج می شوند.
استحاله انقلاب توسط همین آقازاده ها صورت می گیرد که در لندن، واشنگتن، پرورش یافتند و هنگام بازگشت هیچ اعتقادی به انقلاب ندارند بلکه الفبای دانشگاه های غرب را به مردم تحمیل می کنند.
مرگ بر آمریکا را خانم ابتکار به مردم آموختند تا فرزندانش در آمریکا به سیر و صفا بپردازند. آقای اصغر زاده به مردم یاد دادند تا پس از ۴۰ سال غلط کردم را با صدای بلند بگویند.
بسیاری از این آقازاده ها بعدها سرباز آمریکا در انقلاب می شود و نقش نفوذی را بازی تا انهدام از درون را به خوبی رقم بزنند.
برخی می گویند ابزار تحریم را با بیان دوتابعیتی ها سوزاندیم.یعنی کاسبان تحریم آقازادهایشان بودند؟ یعنی فرزندان آقایان را بردند CIA و MI6 پرورش دهند تا بتوانند تحریم ها را دور بزنند. اگر کسی به جز اینها دست به شکستن تحریم ها بزند می شود کاسب تحریم!
چرا دوتا تاجر را نمی برید که تحریم ها را دور بزنند، حتما فرزندان شما ژن تراریخته دارند و برای سایرین نامرغوب است. عجب داستانی داریم با مسئولانی که مرگ بر دشمن می گویند اما فرزندانشان را برای تربیت به خانه دشمن می فرستند!
آقازاده هایی که پدران یا مادرانشان در انقلاب مسئول هستند در آمریکا ،کانادا و اروپا پروش می یابند تا به عنوان نفوذی استحاله انقلاب را رقم بزنند.
مرگ بر آمریکا و مرگ بر نفوذی آمریکا.
1002/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها