خبرهای داغ:
مدیرکل بهزیستی استان قزوین خبر داد:
وارثی گفت: با توجه به مکان فعلی این موسسه در محل خیابان خیام قزوین و محدودیت ها و کمبودهای فراوان موجود، با همکاری مدیریت استان، زمینی به مساحت ۲ هزار مترمربع در شهر محمدیه خریداری شده است.
کد خبر: ۹۰۲۵۲۵۲
|
۱۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، علیرضا وارثی مدیر کل بهزیستی استان قزوین در دیدار با مریم نخستین شهردار محمدیه در خصوص ساخت مرکز کوثر مشیز ضمن اشاره به فعالیت های سازمانی بهزیستی بیان کرد: سازمان بهزیسنی دارای بیش از ۱۵۰ فعالیت تعریف شده می باشد و به مددجویان در حوزه های مختلف خدمات رسانی می کند.
وی گفت: در حال حاضر ۶ مرکز نگهداری کودکان در استان وجود دارد که شامل یک مرکز دولتی نگهداری کودکان صفر تا شش سال و مابقی این مراکز از طریق خیرین برون سپاری شده است.
مدیرکل بهزیستی استان قزوین اظهار کرد: یکی از مراکز نگهداری کودکان ۶ تا ۱۲ سال به موسسه کوثر مشیز کرمان واگذار شده و با توجه به مکان فعلی این موسسه در محل خیابان خیام قزوین و محدودیت ها و کمبودهای فراوان موجود، با همکاری مدیریت استان، زمینی به مساحت ۲ هزار مترمربع در شهر محمدیه خریداری شده است.
وارثی عنوان کرد: طراحی ساخت این زمین با توجه به وسعت و نیاز شهر محمدیه و نیز استان، دارای کاربری های زیادی است تا علاوه بر رفع نیازهای روزمره این کودکان، بتوانیم زمینه اشتغال را برای آنها فراهم نماییم.
وی افزود: علاوه بر ایجاد مکانی مناسب جهت زندگی این کودکان، ساخت کارگاه های مهارت آموزی، درمانگاه و دندانپزشکی فوق پیشرفته جهت درمان کودکان معلول، قیمت های آموزشی، اداری، توانبخشی و درمانی از طرح های مورد نظر این مرکز می باشد.
مدیرکل بهزیستی استان قزوین تصریح کرد: در حال حاضر برای ساخت این مرکز، اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد تومان از سوی خیّر موجود است و امیدواریم با انجام مراحل اداری، تیرماه سال جاری کلنگ احداث این مرکز را به زمین زده و ظرف مدت ۱۸ ماه به افتتاح و بهره برداری برسانیم.
وارثی در پایان خاطرنشان کرد: در تمام مراحل ساخت مرکز نگهداری کودکان ۶ سال به بالا کوثر مشیز محمدیه، نیاز به مدد و تعامل مسوولان و دستگاه های مختلف می باشد تا بتوانیم بخشی از مشکلات موجود در مسیر خدمات رسانی به مددجویان را برطرف نماییم.
1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها