خبرهای داغ:
نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری:
نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری گفت: جنگ با استکبار جنگ با عقیده است و جغرافیا و مرز نمی شناسد ، جنگ حق و باطل تمام شدنی نیست مسئله استکبار با ما مسئله رو بنایی نیست بلکه یک مسئله زیر بنایی است .
کد خبر: ۹۰۲۵۲۵۰
|
۱۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، آیت الله تلخابی نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری به مناسبت روز قدس در سخنرانی پایانی راهپیمایی روز قدس در شهر الوند اظهار داشت : حضرت امام خمینی در صحیفه خود فرمودند : خودخواهی و ترک قیام برای خدا ما را به این روزگار سیاه نشانده است و همه جهانیان را بر ما چیره کرده است .
وی افزود : جنگ با استکبار جنگ با عقیده است و جغرافیا و مرز نمی شناسد ، جنگ حق و باطل تمام شدنی نیست مسئله استکبار با ما مسئله رو بنایی نیست بلکه یک مسئله زیر بنایی است .
نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری گفت : مسئله اختلاف پیامبر اسلام با آنها مسئله اصول است ، اصول ما تقوا و انسانیت است و همچنین عدالت در حوزه های مختلف که مورد رضایت یهود و نصاری نیست .
وی خاظر نشان کرد : مقام معظم رهبری فرمودند : مشکل مستکبرین با ما مسئله اصل نظام است ، مشکل مستکبرین با ما مسئله دفاع از مظلوم است ، مخالفت آنها با مقاومت است .
ایت الله تلخابی افزود : برای مبارزه با استکبار جهانی باید طرح ریزی کرد شیوه آرایش دفاعی در مقابل استکبار شیوه خوبی نیست ، مبارزه با استکبار تکلیف الهی است و امام خمینی (ره) می فرماید : تکلیف این است در مقابل ظلم ها بیاستیم ، تکلیف ما این است با ظلم ها مبارزه کنیم . محور مبارزه ما دفاع از مظلوم است .
وی بیان داشت : مرفعان بی درد در اردوگاه جبهه حق جایی ندارند بحث دنیا طلبی و اخرت جویی دو معقوله ای است که با هم جمع نمی شوند .
وی در ادامه افزود : امام خمینی (ره) می فرمایند : ما اگر قدرت داشته باشیم تمام مستکبرین را از بین خواهیم برد ، ویژگی یهود و مستکبرین عهد شکنی است و آنها همه چیز را درعالم سود نگاه می کنند . قرآن کریم در این باره می فرماید اگر آنها عهد شکستند شما با رهبران شرک قتال کنید که اینها عهد و پیمان خود را می شکنند .
وی در پایان افزود : این ها با خروج از برجام میخواهند بدانند آیا می شود با اینها درباره موشک ها مذاکره کرد آیا می شود درباره دفاع از مقاومت مذاکره کرد و پشت مقاومت را خالی کرد و عقبه نظام را ازبین برد .
3001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها