به مناسبت شب‌های قدر و شهادت حضرت علی (ع) و به همت گروه هنری حوزه ۴ سپاه ناحیه حر مشهد نمایش آئینی سردار خیبر با حضور با شکوه مردم مشهد و بسیجیان ناحیه مقاومت بسیج سپاه حر و خانواده‌های معظم شهدای مدافع حرم در مسجد علی ابن موسی الرضا (ع) مشهد برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۲۵۲۴۲
|
۱۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ این نمایش روایتگر زندگی حضرت علی (ع) است و بخش‌هایی از زندگی ایشان همچون صحبت کردن با چاه و آتش زدن در و اتفاقات پیرامون آن را روایت می‌کند.

همچنین این نمایش به بخش‌هایی از حکومت امیرالمومنین و اتفاقات پیرامون خوارج اشاره می‌کند و در پایان نمایش صحنه به مسجد رفتن ایشان و ضربت خوردن و وصیت حضرت علی (ع) به فرزندان خود، را بازگو می‌کند

این نمایش به مدت ۳ شب در مسجد علی ابن موسی الرضا (ع) مشهد برگزار شد و میزبان ۶ هزار نفر از مردم مشهد و ۴۰ خانواده معظم شهدای مدافع حرم همچون خانواده شهید مدافع حرم سالاری و خانواده شهدای ایرانی تیپ فاطمیون، شهید هریری و شهید خادمی بود.

این نمایش همچنین میزبان بسیجیان دیگر نواحی مشهد هم بود و در حاشیه این مراسم به مناسبت سالروز ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) اجرای سرود توسط گروه سرود سوره پایگاه شهدای سادات حوزه یک سپاه ناحیه حر برگزار گردید و ۴ کمک هزینه سفر به کربلا نیز در این مراسم اهدا گردید.
ارسال نظرات
پر بیننده ها