خبرهای داغ:
فرمانده سپاه انصار الرضا علیه السلام خراسان جنوبی:

قدس پایگاه اسلام/ ظلم ستیزی مسئله اول مسلمانان جهان است

فرمانده سپاه انصار الرضا(ع) گفت: روز قدس مربوط به مستضعفین وجهان اسلام است و همه آنهایی که عدالت خواه و آزادی خواه هستند فلسطین را متعلق به خود می دانند.
کد خبر: ۹۰۲۵۲۴۱
|
۱۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سردار علی قاسمی فرمانده سپاه انصارالرضا علیه السلام استان در راهپیمایی روز قدس در جمع مردم قاینات اظهارکرد: امروز مسئله فلسطین در حساس ترین زمان خود قرار دارد.

وی افزود: امروز مبارزات مردم فلسطین 100 ساله شده است و 39 سال از راهبرد تاریخی امام عزیز فرمان استراتژیک روز قدس می گذرد.

 سردار قاسمی ادامه داد: روز قدس متعلق به مردم فلسطین و جهان اسلام  نیست و روز قدس مربوط  به مستضعفین وجهان اسلام است و همه آنهایی که عدالت خواه و آزادی خواه هستند فلسطین را متعلق به خود می دانند.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی در ادامه اظهارکرد: در قرآن آمده است که وعده های الهی تحقق پیدا خواهد کرد و مبارزین حقیقی، مومنین حقیقی و آنهایی که در صراط حق ایستادگی می کنند پیروز هستند و با توجه به این موضوع ما تحلیل می کنیم که قطعا فلسطین پیروز است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به موضوع فلسطین و طولانی شدن این مسئله گفت: عامل اصلی طولانی شدن این مبارزه و چالش جهانی صهیونیست است.

قاسمی ادامه داد: صهیونیستی که امروز هم بر آمریکا و هم بر اروپا و هم بر اسرائیل سیطره انداخته است و طراح این نقشه هم استعمار پیر انگلیس بود که موضوع اسلام و منطقه اسلامی را برای مدتهای طولانی دچار چالش کرد.

وی با بیان این که مردم فلسطین از آغاز مبارزه با استثمارگری و سلطه گری جهان خواران به ویژه غرب و آمریکا مواجه بودند گفت:هیچ گاه مردم فلسطین رضایت به اشغال سرزمین های خودشان را ندادند.

فرمانده سپاه انصار الرضا(ع) تصریح کرد: عملکرد رژیم قدس یک عملکرد استکباری ، درنده خویی ، تجاوز گری و وحشی خویی است که به رژیم کودک کش مشهور شده است.

وی مبارزه با طاغوت در اسلام یک تکلیف دانست  وگفت: رژیم صهیونیستی یک الگوی طاغوتی است وتکلیف همه انبیاء  واولیا و ائمه معصومین و مردم حق جو ، اصلاح طلب و صالح این است که به دنبال پیروزی حق و نابودی باطل بودند.

 قاسمی گفت: مبارزه با طاغوت یک تکلیف شرعی و دینی و یک مبارزه دائمی است که ملتها و دولت ها باید آن را دنبال کنند .

امروز مسئله فلسطین به یک پیام آزادی خواهانه تبدیل شده است

وی افزود: طی 100 سال گذشته این ملتها بودند که از مردم  فلسطین حمایت کردند و متاسفانه این دولتها بودند که به مردم فلسطین خیانت کردند . دولتها عموما یا سکوت کردند و یا از رژیم صهیونیستی حمایت کردند و یا هزینه های اسرائیل غاصب را پرداختند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهارکرد: قبل از انقلاب اسلامی مسئله قدس به فراموشی می رفت و بسیاری از سران کشورهای عربی سکوت کرده بودند و یا پشت صحنه از دولت اسرائیل غاصب حمایت می کردند و امروز هم نقشه استکبار این است که مسئله فلسطین در تاریخ به فراموشی سپرده شود.

وی افزود: امام مسئله فلسطین را زنده کردند و حیات مجدد به فلسطین بخشیدند و مسئله فلسطین امروز در صدر جهان اسلام قرار دارد.

سردار قاسمی ادامه داد: امروز مسئله فلسطین به یک پیام آزادی خواهانه، حرکت آزادی خواهانه و به یک جنبش مردمی و به یک حرکت حق طلبانه تبدیل شده است.

وی گفت: روز قدس یوم الله است چرا که در سراسر دنیا همه نمازگزاران به سوی میعادگاهها ومصلی ها و مساجد در حرکت هستند و امروز مردم فلسطین علی رغم حلقه های امنیتی به سوی قبله اول مسلمین در حرکت هستند.

قدس مسئله سیاسی دنیای اسلام است

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) ادامه داد: مسئله قدس یک مسئله الهی جهانی و یک مسئله سیاسی جهانی است و مسئله قدس مسئله سیاسی دنیای اسلام است.

وی گفت: قدس متعلق به اسلام است، قدس پایگاه اسلام است و همه مسلمانان تکلیف دارند که به هر شکلی که می توانند از قدس حمایت کنند .

قاسمی اضافه کرد: امروز مردم فلسطین تنها نیستند و قریب به 1/5 مسلمان حامی مردم فلسطین هستند.

وی خاطرنشان کرد: مسئله احیاء ساخت مسجد الاقصی و ایستادن در مقابل متجاوزین تکلیف همه مسلمانان جهان اسلام خواهد بود.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) با بیان این که امام به مبارزات مردم فلسطین جهت داد و آن را جهانی کرد گفت: هر آنچه استکبار غرب و اسرائیل بر سر ایران می آورد به دلیل حمایت های بی شائبه و بی دریغ ملت ایران و رهبر ایران از مردم مظلوم فلسطین است .

وی گفت: امروز ملتهای جهان چه شیعه و چه سنی و همه مذاهب مسئله قدس  وحمایت از قدس را وظیفه خود می دانند و نجات قدس برای جهان اسلام یک مسئله اصلی است و آرمان همه مردم و مسلمانان دنیا آزادی  فلسطین از چنگال صهیونیست است .

روز قدس روز بیداری ملتها و دولتهای خفته است

سردار قاسمی گفت: روز قدس روز بیداری ملتها و دولتهای خفته است ومسئله قدس در سرتاسر دنیا برای جوانان الگوست ومبارزات جوانان فلسطینی برای جوانان جهان اسلام الگوست .

وی بیان داشت: امروز ظلم ستیزی مسئله اول مسلمانان جهان است و 8 سال است که مسئله فلسطین به حاشیه رفته است و استکبار جهانی با طرح توطئه داعش انحرافی را در ذهن ها ایجاد کرد و با این مسئله می خواست فلسطین به فراموشی سپرده شود  تا استکبار جهانی به راحتی بتوانند هر بلایی را بر سر مردم فلسطین بیاروند واین توطئه هم شکست خورد .

قاسمی گفت: امروز اسرائیل در حال استراحت است و کشورهای عربی و داعش کارهای او را انجام می دهند و اتاق فکر غرب به این نتیجه رسیده است که حامیان فلسطین و حمایت کنندگان می توانند کشورهای حاشیه خلیج فارس باشند و اینها در مقابل جبهه مقاومت قرار بگیرند و این توطئه جدید آمریکا در حمایت از اسرائیل غاصب کشورهای منطقه را ساماندهی می کند و تلاش آمریکا این است که اسرائیل حفظ شود.

وی افزود:کشورهای عربی قربانی صهیونیست هستند و آنها را در مقابل ایران قرار داده اند و ملتهای اسلامی بیدار شده اند و این توطئه با تدبیر راهبردی مقام معظم رهبری خنثی خواهد شد .

سردار قاسمی در بخش پایانی سخنان خود گفت: چرا هجمه ها بر علیه ایران شده است و اسرائیل و مستکبرین برعلیه ایران موضع گیری می کنند؟

وی افزود: چون ایران مرکز احیای قدس و مرکز بیداری اسلامی است و مرکز مبارزه و مقاومت است و حمایت معنوی از فلسطین و لبنان و خط جبهه مقاومت دارد و تلاش استکبار این است که این خط جبهه مقاومت را از حمایت معنوی و نفوذ معنوی ایران خارج کند ودرحالی که  نفوذ معنوی ایران در قلب اروپا و آمریکا و آفریقاست .

وی گفت: وظیفه ما این است که در مقابل هجمه دشمن باید مسائل قومی و قبیله ای کنار گذاشته شود و اتحاد حقیقی و منسجم بین مسلمانان به وجود آید. وحدت حول محور رهبری و ولایت فقیه ایجاد شود و مبارزه با  تروریسم ، مقاومت وایستادگی، بیداری ملت های اسلامی و مبارزه مردم فلسطین در اولویت قرار گیرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها