خبرهای داغ:
رئیس ستاد انتفاضه فلسطین گفت: در سایه مقاومت مردم فلسطین آزادی قدس شریف بسیار نزدیک تر شده است.
کد خبر: ۹۰۲۵۲۲۰
|
۲۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۷:۵۷

به گزارش خبر گزاری بسیج از کاشان ؛سردار رمضان شریف در مراسم راهپیمایی روز قدس در شهرستان کاشان اظهار داشت: تجربه سالیان گذشته نشان داده است مقاومت اسلامی در فلسطین و هر منطقه تحت اشغال مستکبران جواب می‌دهد.

رئیس ستاد انتفاضه فلسطین در جمهوری اسلامی ایران گفت: راهپیمایی باشکوه روز جهانی قدس در سراسر جهان از دستاوردهای نامگذاری آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس از سوی امام خمینی(ره) و حضور با شکوه امت اسلامی سراسر جهان در این روز است.

رمضان شریف گفت: در سایه مقاومت مردم فلسطین آزادی قدس شریف بسیار نزدیکتر شده است.

شریف یکی از مطالبات جدی مقام معظم رهبری از امت اسلامی را حمایت از مردم فلسطین دانست و افزود: مردم ایران اسلامی امسال چهلمین سال نامگذاری روز جهانی قدس را در حالی برگزار می‌کند که شرایط و تحولات منطقه نسبت به سال‌های گذشته از حساسیت بیشتری برخوردار است.

وی رژیم غاصب و صهیونیستی را در برابر جبهه مقاومت خوار و ذلیل خواند و گفت: امروز اقتدار و قدرت جبهه مقاومت و مردم فلسطین به گونه‌ای است که سبب دستپاچگی رژیم صیهونیستی و حامیان آنها در منطقه و سراسر جهان شده است.

شریف بیان کرد: تکلیف جنگ با دشمنان اسلام در میدان جنگ مشخص می‌شود نه پشت میزهای مذاکره چرا که به میزهای مذاکره اعتمادی نیست.

وی با اشاره به تاثیر انقلاب اسلامی بر مبارزات مردم فلسطین خاطرنشان کرد: پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی در ایران، مبارزات مردم فلسطین را از یک حرکت ناسیونالیستی به یک مقاومت اسلامی و انقلابی تبدیل کرد و این موضوع برای جبهه استکبار بسیار سنگین تمام شده است.

شریف با اشاره به شکست جریان سازش با صهیونیست ها در معاهده‌های کمپ دیوید و شرم الشیخ خاطرنشان کرد: جبهه مقاومت اسلامی و حزب الله لبنان در جنگ 33 روزه ، 22 روزه و 8 روزه موفق شدند رژیم غاصب صهیونیستی را بدون داشتن نیروی دریایی و هوایی شکست دهند و این جریان در سایه ایستادگی و پایداری شکل گرفت.

وی تصریح کرد : به برکت مقاومت اسلامی در منطقه امروز کار به جایی رسیده است که اسراییل به جای اندیشه تصرف نیل تا فرات به دور خود دیوار می‌کشد.

وی افزود: این استراتژی از نیل تا فرات رژیم غاصب اسرائیل همواره از سوی داوید بن گوریون بنیانگذار رژیم صهیونیستی تأکید شده است، از این رو یکی از استراتژی ثابت آنها ایجاد درگیری و اختلاف در کشورهای اسلامی و امنیت بخشی و ایجاد حاشیه امن برای اسرائیل است.

شریف افزود: پیروزی انقلاب اسلامی و حمایت همه جانبه امام خمینی(ره) و شخصیت های برجسته انقلاب اسلامی از مردم مظلوم فلسطین و آرمانهای مردم فلسطین برای مقابله با اسرائیل توانست خط بطلان بر راهبرد اسرائیل که فراموش شدن اسرائیل بود بکشد و فصل جدیدی را به روی افکار عمومی دنیا باز کند.

رئیس ستاد انتفاضه فلسطین در ایران گفت: وقتی استراتژی پایان تهاجم نظامی به صهیونیست ها را تثبیت کردند نخست وزیران اسرائیل غاصب بارها اعلام کردند اگر همه ارتش های کشورهای عربی با یکدیگر متحد شوند قادر به شکست اسرائیل نیستند.

وی افزود: دستاورد حضور همه ساله مردم مسلمان ایران اسلامی درراهپیمایی روز جهانی قدس در آخرین جمعه از ماه رمضان و در گرما و سرما سبب شد وینگراد یکی از سیاستمداران رژیم غاصب اسرائیل اعتراف کند اسرائیل نخستین شکست نظامی خود را بعد از جنگ 33 روزه دریافت کرده است.

رئیس ستاد انتفاضه فلسطین در ایران یادآورشد: رژیم صهیونیستی اسرائیل همواره تلاش کرده است تا این گونه القا کند که مسأله فلسطین یک مسأله عربی است و ارتباطی به کشورهای و مسلمانان جهان ندارد و هر از گاهی با ایجاد موج رسانه‌ای یکی از حاکمان کشورهای عربی را به عنوان رهبر جهان عرب معرفی می‌کند و سبب ایجاد اختلاف بین کشورهای عربی می‌شود.

شریف گفت: این استراتژی پیچده که به دنبال آن یک تز نظامی وجود دارد و می‌گوید، اعراب باید بدانند هرگز نباید در ذهن خود چیزی به عنوان حمله نظامی به اسرائیل وجود داشته باشد چرا که اسرائیل توان شکست ارتش همه کشورهای عربی را دارد.

وی افزود: رژیم اشغالگر اسرائیل اینگونه القا کرده است که تهاجم نظامی و مقاومت در معادلات اعراب و اسرائیل جایی ندارد و باید با گفت‌وگو تعامل مشکلات را برطرف کرد و فلسطینی ها در اردوهای کشورهای عربی بمانند تا نسل آنها منقرض شود و این استراژی ثابت اسرائیل تا قبل از پیروزی انقلاب اسلامی بود.

رئیس ستاد انتفاضه فلسطین در ایران گفت: مردم فلسطین در مبازره با رژیم صهیونیستی اسرائیل از جان مایه گذاشته اند و چیزی کم نگذاشته اند، اماجریان رسانه ای اسرائیلی ها اینگونه تبلیغ رسانه‌ای می‌کند که مردم فلسطین یک ملت رفاه طلبی هستند که وطن خود را فروخته و اهل مقاومت و مبارزه و شهادت نیستند.

به گفته وی سیاست رژیم اشغالگر قدس این است که این گونه القا کنند که فلسطینی‌ها کشور خود را رها کرده‌اند و دنیای عرب نیز نباید به اسرائیل معترض باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها