كارشناس مسائل سیاسی در جمع كاركنان ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بِن گفت: دشمنان سعی دارند مردم را از مسیر انقلاب دور سازند و آنان را به آینده انقلاب ناامید كنند.
کد خبر: ۹۰۲۵۲۰۱
|
۲۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ كارشناس مسائل سیاسی در جمع كاركنان ناحیه مقاومت بسیج بن گفت: امام راحل رحمه الله علیه با نگاه نافذ و با صلابت پیامبرگونه و با استعانت از خدای متعال و ائمه طاهرین و با همراهی مردم توانست در برهه ی حساسی از زمان و در مكان مهمی از دنیا انقلابی را پایه ریزی كند كه به هیچ كدام از ابرقدرتهای شرق و غرب متصل نبود.

مهدی بخشیان افزود: انقلاب اسلامی تاکنون توانسته با تكیه به ظرفیت های داخلی 40سال با همه قدرتهای دنیا رویارویی كند و در بسیاری از زمینه ها به پیشرفت قابل ملاحظه ای دست یابد، كه این برای استكبار جهانی به سركردگی آمریكا قابل پذیرش نیست و به همین خاطر دشمنی های بسیاری علیه این انقلاب در زمینه های گوناگون برنامه ریزی و اجرا نموده است.

بخشیان با اشاره به تهدیدات فراروی انقلاب اسلامی، ادامه داد: تلاش دشمنان در حوزه جنگ نرم، یکی از تهدیدات پیش روی انقلاب اسلامی است که تلاش می کنند تا بین مردم و نظام فاصله ایجاد کنند.

وی گفت: دشمنان انقلاب اسلامی سعی می کنند نیروهای انقلاب را به حاشیه رانده و آنان را از تفکرات انقلابی و ادامه راه حضرت امام و شهدا بازگردانند، که برگشت از تفکر انقلابی و خط ولایت یکی از بزرگ ترین خطرات فراروی انقلاب اسلامی به شمار می رود.

بخشیان افزود: با تهاجم فرهنگی و جنگ نرم ممکن است، برگشت از تفكرات انقلابی و ادامه ندادن راه امام و شهدا و عدم استكبار ستیزی و تلقی اشتباه از دشمنی های استكبار و از مسیر انقلاب سراغ هر كسی بیاید و وسوسه های شیطانی بعضی از نیروهای خودی را از مسیر اصلی ولایتمداری منحرف كند كه نمونه این عدم پذیرش دستورات ولایت در صدر اسلام و در طول تاریخ فراوان مشاهده می شود.

وی اظهار داشت: منظور از دشمنان خارجی انقلاب اسلامی تمام افراد و امكانات و تجهیزاتی است كه در خارج از دایره نظام قرار دارد، حال ممكن است این افراد در داخل كشور به دشمنی با انقلاب اسلامی بپردازند یا در خارج از كشور، كه هر دو در مسیر تخریب انقلاب حركت می كنند و سعی دارند مردم را از مسیر انقلاب دور سازند و آنان را به آینده انقلاب ناامید كنند كه البته در طول این چهل سال نتوانسته اند در نقشه های شوم خود به پیروزی برسند.

ارسال نظرات