این کشور زهرا (س) ،علی (ع) وحسین(ع) است ان شاء الله قدس را میگیریم و داغ فلسطین را بر دل رژیم صهیونیستی خواهیم گذاشت.
کد خبر: ۹۰۲۵۱۷۳
|
۱۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان;امام جمعه بافت ضمن توصیه به تقوای الهی از همه آحاد مردم نسبت به شرکت در راهپیمایی روز قدس تشکر کرد و گفت: روز قدس، روز جبهه اسلام در برابر کفر جهانی است. اینکه امام فرمود: روز قدس روز اسلام است. بدین معناست که تمام جبهه کفر در مقابل جبهه اسلام و پیامبر ایستاده که صف مقدم جبهه کفر رژیم صهیونیستی غاصب است . طرحی که توسط بالفور وزیر خارجه بریتانیا صد سال قبل با طرح خانه ملی یهودیان در سرزمین فلسطین برنامه ریزی کرد. از تمام جهان یهودیان را جمع کرده به فلسطین آوردند چراکه بزرگترین و بهترین راه برای براندازی اسلام تصرف بلاد مسلمین چون فلسطین میدانستند و در این مسیر جنایت ها و توطئه های عظیمی انجام داده اند چندی که قرآن کریم 1400 سال قبل پرده از دشمنی یهودیان برداشت (لتجدن اشدد الناس عداوه للذین امنوا الیهود و الذین اشرکوا و لتجدن اقربهم مودع للذین امنواالذین قالوا انا نصری ذلک بان منهم قسیسین و رهبانا و انهم لا یستکبرون. مائده/82) اینکه امام فرمود روز قدس روز اسلام است یعنی روزی که اگر همه مردم در مقابل این غده سرطانی باشند اسلام در دنیا حاکم می شود ولی اگر در برابر آن نایستند و روحیه استکبار ستیزی از دست بدهند آن وقت این غده سرطانی اسلام را براندازی می کند.

خطیب جمعه بافت بیان داشت: 39 سال این راهپیمایی ها این اعلام انزجار نشان داد که مردم، زنان و خواهران ما، فرزندان ما، جوانان ما در اصول استکبار ستیزی مردانه و باقدرت ایستاده اند و هیچ جریانی و هیچ توافقی و مزاکره ای اصل استکبار ستیزی را جدا نمی کند. این راهپیمایی روز قدس یک نمایش جهانی است که استکبار ستیزی یک اصل است و آمریکا دشمن درجه یک ملت است و همه ملت های دنیاست و تا روز زوال آمریکا دست از استکبار ستیزی بر نخواهیم داشت. چراکه این کشور زهرا و علی و حسین است ان شاء الله قدس را میگیریم و داغ فلسطین را بر دل رژیم صهیونیستی خواهیم گذاشت.

امام جمعه بافت اشاره ای به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در سالروز ارتحال امام در حرم امام کرد و گفت: حضرت آقا(روحی فداه)سه محور اصلی نقشه دشمن را فشار اقتصادی، روانی و عملی دانستند، که همه با لخصوص مسئولین ما دو چیز را نیاز دارند: شجاعت و بصیرت، امروز همه محتاج شجاعت هستیم که در مقابل اربده کشی ها ی آمریکا نترسیم و با اقتدار برخورد کنیم و همه به بصیرت نیازمندیم که از برنامه های دشمن بی خبر نباشیم. که بی خبری و بی بصیرتی مسئولین از برنامه های دشمن ناخواسته آنها را در زمین دشمن قرار میدهد. و بدانیم که امروز قدرت اول منطقه را داریم و آمریکا قدرت جنگ با ما را ندارد چون که میداند دوران بزن در رو تمام شده که اگر یک موشک بزند 10 موشک پاسخ خواهد شنید.

در پایان امام جمعه بافت اشاره ای به حوادث آخر خرداد 1360 کرد و گفت: حوادث آخر خرداد برای انقلاب اسلامی عبرت آموز بود.

و آن مسئله عزل بنی صدر از فرماندهی کل قوا در 20 خرداد 1360 و بعد خلع از ریاست جمهوری بنی صدر در طول 17 ماه ریاست جمهوری خسارت های زیادی به کشور وارد کرد.

چقدر امام او را نصیحت کرد و گوش نکرد آخر خلع شد   مهمترین عبرت این است که هر کس در مقابل انقلاب بایستد شعار های فریبنده و بی جا دهد نابود می شود. هر کس در مقابل ولایت بایستد و رابطه تیره ای با ولایت مطلقه فقیه داشته باشد سقوط خواهد کرد.

ارسال نظرات