خبرهای داغ:
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان غربی گفت: امسال با توجه به بودجه‌ای که برای این نهاد در سال ۹۷ اختصاص داده شده است تلاش می‌شود تا بیش از ۱۰ هزار شغل جدید برای نیازمندان استان ایجاد شود.
کد خبر: ۹۰۲۵۱۶۱
|
۱۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، عزیز سهندی در جمع خبرنگاران با اشاره به وضعیت بودجه امسال کمیته امداد امام خمینی(ره) اظهار داشت: در سال 97 بودجه خوبی به این کمیته امداد استان اختصاص داده شده بنابراین هدف این کمیته این است با استفاده از این بودجه هر چه بهتر اشتغال‌زایی کند.

وی افزود: بیش از 150 نوع طرح اشتغال‌زایی در این کمیته آماده شده است و در این طرحها زنان سرپرست خانوار بیشتر مد نظر هستند که تعداد این سرپرست‌ها در استان 40 هزار نفر است.

سهندی گفت: برپاسازی بازارچه‌ها توسط این کمیته برای فروش اجناسی که توسط افراد تحت پوشش تولید شده از برنامه‌های مهمی است که کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان غربی امسال دنبال می‌کند چرا که اشتغال زایی به وجود می‌آورد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان غربی خاطرنشان کرد:  بازاریابی اینترنتی هم در این ارتباط صورت می‌گیرد  و کار برند سازی محصولات مددجویان نیز در دستور کار قرار دارد تا فروش کالایشان افزایش یابد.

وی تصریح کرد: مردم حامیان اصلی کمیته امداد امام خمینی (ره) هستند و در ماه مبارک رمضان نیز میزان مشارکت مردم برای کمک به نیازمندان افزایش می‌یابد همچنانکه در دو سال اخیر نیز میزان کمک‌های مردمی از رشد خوبی برخوردار بوده و اعتماد مردم نیز به این نهاد بیشتر شده است.

سهندی تأکید کرد: در ماه مبارک رمضان بیش از 60 هزار سفره افطاری برای افراد تحت پوشش پهن شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان غربی با اشاره به برخی اخبار دروغین که در ارتباط با این نهاد در رسانه‌ها منشتر شده اظهار داشت: حتی یک ریال از صدقات مردم بدون برنامه ریزی و بررسی هزینه نمی‌شود.

ارسال نظرات