در چهارمین هفته از ماه مبارک رمضان صبح امروز کلاس نورمبین باحضور پایوران وسربازان وظیفه در حسینیه شهید حججی ناحیه کمیجان برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۲۵۱۴۷
|
۱۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی در کمیجان ؛صبح امروز کلاس نورمبین باحضور پایوران وسربازان وظیفه باسخنرانی مسئول نمایندگی ولی فقیه  سپاه کمیجان در حسینیه شهید حججی ناحیه برگزار شد.

حجت الاسلام ابوالفضل رجبی ضمن گرامیداشت روز قدس وقدردانی از حضور مردم روزه دار وانقلابی گفت: بی شک این خروش انقلابی که در لبیک به ندای معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) ودر راستای پیروی از منویات امام خامنه ای مدظله العالی شکل گرفت،برگ زرین دیگری در تاریخ سراسر افتخار ،حماسه وایثار این شهرستان ثبت نمود.

وی گفت:در مکتب اسلام "استکبارستیزی" حرف اوّل را میزند وبه فرموده امام خمینی (ره) ، هرگز امان نامه کفر و شرک را امضا نمى‏ کنیم.

حجت الاسلام رجبی : علت پیروزی‌های انقلاب اسلامی را استکبار ستیزی و مبارزه با ظلم و ستم به ویژه مبارزه با آمریکا دانست و افزود: در اثر همین پیروزی‌هاست که جوانان دنیا فوج فوج مسلمان می‌شوند و به دین اسلام ایمان می‌آورند.

وی گفت:استکبار و نظام سلطه به عنوان موضوعی فراگیر در میان ملت های آزادی خواه مطرح و  ایران پرچمدار این نهضت است.

وی افزود:انقلاب اسلامی نقطه ی مقابل ظلم، فساد و استثمار جهانی است ماهیت دینی و قرآنی آن هر گونه سازش و مصالحه با مستکبران و زیر سلطه طاغوت بودن را نفی می کند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه  سپاه کمیجان در پایان ، با بیان این که مردم همواره روحیه استکبار ستیزی خود را حفظ کرده و آن را به نسل های دیگر منتقل می کنند، اظهار داشت: به راستی که روحیه استکبار ستیزی در مردم به ویژه جوانان موج می زند  و این روحیه  را تنها راه مقابله با جبهه کفر و دشمنان اسلام دانست.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات