امروز بعد دشمن‌ستیزی امام(ره) در جامعه کمرنگ شده است

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان سپاه انصار الحسین(ع) همدان در جامعه امروز بعد دشمن‌ستیزی امام(ره) قدری کمرنگ شده به طوری که امام(ره) می‌فرمود که «آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند»، اما اکنون از این اندیشه و تفکر فاصله گرفته‌ایم.
کد خبر: ۹۰۲۵۱۴۲
|
۱۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۱

به گزارش سازمان بسیج فرهنگیان سپاه انصارالحسین(ع)،     مرتضی سیاهوشی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با تسلیت فرا رسیدن ایام شهادت امیر المومنین علی (ع) و بیست و نهمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) اظهار داشت: امام خمینی(ره) فيلسوف و عارفي الهی بود.

وی با بیان اینکه عرفان امام خميني(ره)، مبتني بر آيات قرآني و احاديث در چارچوب شرع مطهر اسلام بود، تصریح کرد: انديشه و سيره سياسي امام(ره) نیز مبتني بر قرآن و سنت الهی بود.

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان سپاه انصار الحسین(ع) همدان ساده زیستی را يكي از بزرگ‌‌ترين ويژگي‌هاي شخصیتی حضرت امام(ره) دانست و گفت: امام(ره) جزء برای رضای خدا گام بر نمی‌داشت و از کسی غیر از خدا نیز نمی‌ترسید.

وی  با بیان اینکه امام راحل نسبت به خدا، مردم و دشمن شناخت کافی داشت، افزود: امام(ره) یک تنه در برابر جهان استکبار   ایستادگی کرد و توانست مردم را با خود همراه کند.

سیاهوشی با اشاره به اینکه امام خمینی(ره) همواره آمریکا را شیطان بزرگ می‌دانست و هیچ‌گاه رابطه‌ای با شیطان برقرار نمی‌کرد، بیان داشت: جامعه امروز از تفکر انقلابی امام(ره) فاصله گرفته است.

وی تصریح کرد: در جامعه امروز بعد دشمن‌ستیزی امام(ره) قدری کمرنگ شده به طوری که امام(ره) می‌فرمود که «آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند» و «رابطه ایران با آمریکا یک رابطه گرگ و میش است»، اما اکنون از این اندیشه و تفکر فاصله گرفته‌ایم.

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان سپاه انصار الحسین(ع) همدان با بیان اینکه در شرایط کنونی وارد شدن ضربه‌ها به کشور از بعد سیاسی ناشی از فاصله گرفتن از تفکر دشمن‌ستیزی امام(ره) است، اضافه کرد: حضرت امام(ره) همواره دشمن‌ستیز بود و به آمریکا و دشمنان هیچ گونه اعتمادی نمی‌کرد اما این مهم در جامعه امروزی کمرنگ شده که در نتیجه آن لطمه‌ها و ضربه‌هایی به کشور وارد می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: امروز منش امام خامنه ای(مد ظله العالی) در دشمن‌ستیزی همان منش امام راحل است و ما نیز باید پیرو ایشان باشیم تا کشور را از توطئه‌های دشمنان حفظ کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات