عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان یزد با تأکید بر اینکه آرمان محو کامل فلسطین هیچ‌گاه از دستور کار نظام اسلامی و جوانان انقلابی خارج نخواهد شد، افزود: تداوم مقتدرانه مسیر مقاومت، رهایی کامل فلسطین را ممکن می‌کند.
کد خبر: ۹۰۲۵۱۱۲
|
۱۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۴:۳۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، محمدکاظم حسینی در جمع پرشور راهپیمای کنندگان روز جهانی قدس در درالعباده یزد، بابیان اینکه امروزه به حول و قوه‌ی الهی شاهد زوال و سستی روزافزون آمریکا و نظام‌های استکباری و فرزندخوانده آمریکا یعنی اسرائیل منحوس هستیم، یادآور شد: زبونی این رژیم جعلی در حدی است که برای به رسمیت شناخته شدن خود باید دستش را به‌سوی دیگر کشور‌ها دراز کند، مضاف بر این امروز شاهد فجیع‌ترین اوضاع سیاسی و استراتژی اسرائیل هستیم.

عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استانی یزد اضافه کرد: اسرائیل رژیمی جعلی است که با مبنای فکری جغرافیایی از نیل تا فرات به وجود آمد، اما هم‌اکنون به لطف الهی، به برکت انقلاب اسلامی و رشادت‌های جوانان حزب‌الله در دیواری محصورشده است که ممکن است هرلحظه با خروش جوانان کشور‌های اسلامی فروریزد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود ادامه داد: به دیگر هم‌پیمانان اسرائیل نظیر رژیم کودک کش و شجره‌ی ملعونه آل سعود نیز یادآوری می‌کنیم که از او به‌عنوان گاو شیرده‌ای بیش یاد نمی‌کنند و تا شیر دارد او را می‌دوشند و پس از اتمام شیرش مثل قذافی‌ها، صدام‌ها و ... او را غسالی می‌کنند.

این فعال دانشجویی متذکر شد: غرب و استکبار هرگز به فکر صلاح و منفعت جوامع اسلامی نبوده و نیستند و تجربه گذشته به‌وضوح بدعهدی و خیانت‌کار بودن آن‌ها را نشان می‌دهد.

حسینیدر ادامه بابیان اینکه همان‌طور که رهبر معظم انقلاب پیش‌بینی کرده بودند، بدعهدی آمریکا در موضوع برجام هویدا شد، افزود: از دولت‌مردان دعوت می‌کنیم با اتکا به داخل و اعتماد به جوانان ایرانی و باور روحیه‌ی خودباوری در راستای اعتلای پیشرفت روزافزون کشور و جبران برخی خسارت‌ها قدم بردارند و از بیگانگان دیده فروبندند؛ و بدانند که مردم و نیرو‌های انقلابی کشور حامی و کمک‌کار آن‌ها خواهند بود.

وی همچنین خطاب به معدود افراد داخلی معتقد به سازش با آمریکا و غرب متذکر شد: این افراد باید بدانند که ملت ایران هیچ‌گاه زیر بار زور نه رفته است و نه خواهد رفت و خواب آشفته‌ی سازش با این خائنان را باید از سرخود بیرون کنند.

نماینده بسیج دانشجویی استان با تأکید بر اینکه طبق فرمایش مقام معظم رهبری؛ همه باید بدانند آرمان فلسطین و محو اسرائیل هیچ‌گاه از دستور کار نظام اسلامی و جوانان انقلابی علی‌رغم همه‌ی شیطنت‌های منطقه‌ای خارج نخواهد شد، ابراز امیدواری کرد: ان‌شاءالله به‌زودی این خانه‌ی سست عنکبوت، اسرائیل غاصب ویران خواهد شد و مسلمانان به قدس شریف بازخواهند گشت.

حسینی در پایان عنوان کرد: با وحدت و همدلی و جوامع اسلامی و تداوم مسیر مقاومت؛ قدس شریف، پایتخت فلسطینیان که اسرائیلی‌ها هم‌اکنون مدتی به خیال باطل خود آن را پایتخت خود نامیده‌اند، به‌زودی آزاد شده و محل تجمع و برپایی نماز مسلمانان جهان خواهد شد.
ارسال نظرات