خبرهای داغ:
شهردار تبریز در حاشیه عیادت از بیماران صعب العلاج تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان شرقی، برپایی بازارچه تولیدات خانوارهای تحت پوشش کمیته امداد در ائل گلی تبریز خبر داد و گفت: امیدوارم مردم تبریز در این نمایشگاه ها حضور یافته و کمک خرجی برای این مددجویان باشند.
کد خبر: ۹۰۲۵۱۰۳
|
۱۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۰:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربیجان شرقی، ایرج شهین باهر اظهار کرد: به یاد امیرالمومنین (ع) با همراهی مدیرکل کمیته امداد استان در قالب طرح مفتاح الجنه به عنوان خادمان مردم تبریز در خانه خانواده های تحت پوشش کمیته امداد حضور یافتیم.

وی افزود: یادآوری چنین خانواده هایی در چنین ایامی وظیفه همه مردم و مسئولان است که باید همواره در کنار همدیگر و به یاد یکدیگر باشیم.

شهین باهر با بیان اینکه مردم با فرهنگ و خیر این کلانشهر همواره به فکر نیازمند بوده و هستند، ادامه داد: شهروندان و مسئولان استان باید در خانه های این عزیزان حضور یافته و با مشکلات آنان از نزدیک آشنا شده و مسئولیت تامین معیشیت این خانوارها را در راستای ریشه کنی فقر بر عهده بگیرند.

وی همچنین ادامه داد: کمیته امداد در راستای اهداف شهرداری گام برمی دارد و در بحث تامین رفاه، آسایش و آرامش مردم که وظیفه ذاتی شهرداری است، عملکرد مطلوبی داشته است.

شهین باهر در ادامه به برپایی بازارچه تولیدات خانوارهای تحت پوشش کمیته امداد در ائل گلی تبریز خبر داد و گفت: امیدوارم مردم تبریز در این نمایشگاه ها حضور یافته و کمک خرجی برای این مددجویان باشند.

ارسال نظرات