مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه دلیجان:

روز قدس؛ صدای وحدت و یکپارچگی دنیای اسلام در حمایت از فلسطین است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه دلیجان گفت: روز قدس صدای وحدت و یکپارچگی دنیای اسلام در حمایت از پاره تن مسلمین یعنی فلسطین است.
کد خبر: ۹۰۲۵۰۵۳
|
۱۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۰

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ حجت‌الاسلام محمود عظمتی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه دلیجان در جمع بسیجیان شهرستان دلیجان راهپیمایی روز جهانی قدس را یادگار ماندگار بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی دانست و گفت: در روز قدس شاهد عظمت دنیای اسلام و خروش مسلمانان جهان علیه مستکبران عالم هستیم.

وی با اشاره به ترس و واهمه صهیونیست‌ها از این حرکت جهانی گفت: دستپاچگی دولتمردان رژیم صهیونیستی و دست اندازی به احادیث جعلی وهابیت برای جلوگیری از راهپیمایی سراسری مسلمانان و آزادیخواهان در سرتاسر جهان نشان از اثرگذاری این حرکت در شکست و اضمحلال این رژیم کودک کش در آینده ای نزدیک دارد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه دلیجان تصریح کرد: روز قدس صدای وحدت و یکپارچگی دنیای اسلام در حمایت از پاره تن مسلمین یعنی فلسطین است که با تیزهوشی و آینده نگری امام راحل عظیم الشان در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان شکل گرفت و طی سالیان گذشته هر سال شاهد پر شورتر برگزار شدن این راهپیمایی عظیم جهانی هستیم.

حجت‌الاسلام عظمتی در پایان حضور تک تک افراد جامعه اسلامی را موجب کوتاه تر شدن عمر این شجره ی ملعونه و خبیث و گامی در جهت آزادی هر چه زودتر فلسطین از چنگال صهیونیست دانست و گفت: مردم با حضور پر شکوه در راهپیمایی عظیم روز جهانی قدس بار دیگر ثابت کردند که پای آرمان ‌های انقلاب ایستاده ‌اند.

انتهای پیام/ 

ارسال نظرات
آخرین اخبار