خبرهای داغ:
همزمان با اقصی نقاط کشور، مردم روزه دار اشنویه با حضور در راهپیمایی روز قدس از مقاومت ملت مظلوم فلسطین حمایت کردند.
کد خبر: ۹۰۲۵۰۴۰
|
۱۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، در این راهپیمایی پرشکوه مردم فهیم و همیشه در صحنه اشنویه همزمان با اقصی نقاط کشور با سر دادن شعارهای مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا، انزجار خود را از استکبار به گوش جهانیان رساندند.

فرماندار شهرستان اشنویه، با گرامیداشت این روز، آن را یادگار بنیانگذار کبیر انقلاب دانست و گفت: امام خمینی (ره) از همان ابتدا مسئله فلسطین را مسئله ی مهم و مربوط به کلیه امتها دانست و با نامگذاری جمعه آخر رمضان این پیام را به گوش جهانیان رساند و موجب اتحاد مسلمانان به ویژه بر سر مسئله فلسطین شد.

مهندس اسعد خضری در ادامه افزود: امروز استکبار جهانی به خوبی این را می داند دفاع از مستضعفان به خصوص مردم مظلوم فلسطین و قدس شریف یکی از اصول مهم و برگشت ناپذیر نظام جمهوری اسلامی ایران و ملت مسلمان جهان است.

در پایان این راهپیمایی مردم اشنویه، با قرائت قطعنامه روز قدس با محوریت «بازگشت آوارگان فلسطینی از اقصی‌نقاط دنیا» و «برگزاری همه‌پرسی فراگیر و آزاد برای تضمین آینده این کشور» با اراده آنان و تحقق راهبرد «فلسطین من البحر الی النهر» آزادی قدس شریف و رهایی ملت مظلوم و بی‌دفاع فلسطین از سلطه صهیونیستها را خواستار شدند.

ارسال نظرات