امام جمعه شهرستان سراوان گفت: امام راحل(ره) در زمان خود دسیسه های دشمنان عالم و استکبار را رسوا کرد و بیداری اسلامی در جوامع اسلامی به وجود آورد.
کد خبر: ۹۰۲۵۰۳۸
|
۱۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۰

به گزارش خبرنگار بسیج از سراوان، به مناسبت روز جهانی قدس شریف و در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان  مردم ولایت مدار سراوانی و دل داده انقلاب در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و جهت نشان دادن تنفر و انزجار خود نسبت به استکبار و آمریکای خون خوار به خیابان ها آمدند و با مشت های گره کرده خود شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سر دادند.

در حاشیه این تظاهرات حجت الاسلام والمسلمین مجتبی بامری امام جمعه شهرستان سراوان با بیان اینکه آمریکا بر علیه مردم فلسطین و منطقه خاورمیانه توطئه هایی را برنامه ریزی کرده و قبل از انقلاب اسلامی کشورهای استعمارگر برای ورود به ممالک و چپاول تلاش کرده اند، گفت: برای اینکه دشمن بتواند دسیسه های خود را به درستی طراحی کند نماینده ای را در دل اسلام معرفی کردند.

وی با اشاره به اینکه دشمن برای پیاده کردن اهداف شوم خود فلسطین را که جایگاه ویژه ای در ذهن و اندیشه مردم مسلمان دارد، انتخاب کرده اند، افزود: آمریکا کسی را برای رسیدن به دسیسه های خود انتخاب کرده که خوی قتل و غارت و خود برتری دارد.

امام جمعه شهرستان سراوان با بیان اینکه کسانی که به اسم صهونیسم در فلسطین هستند، مردم مظلوم و دل داده حق را قتل عام کرده و خانه های آنها را خراب و به ناموس مسلمین تجاوز کردند، تصریح کرد: امام راحل(ره) در زمان خود دسیسه های دشمنان عالم و استکبار را رسوا کرد و بیداری اسلامی در جوامع اسلامی به وجود آورد.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی برای مقابله با کفر و استعمارگری ورود پیدا کرد و نقشه نوین استعمار نقش بر آب شد و گروه های مقاومت با حمایت ایران اسلامی بر علیه دشمنان اسلام شوریدند و با فکر الهی بر گرفته از امام هیبت پوشالی آمریکا را که کشورهای زیادی را اشغال کرد، نابود کردند.

حجت الاسلام والمسلمین بامری با بیان اینکه نیروهای مقاومت نقشه سرسپرده آمریکا را که از نیل تا فرات بود نابود کردند و دشمن نتوانست دسیسه خود را در خاورمیانه پیاده کنند، اذعان داشت: استکبار به دنبال این بود که کشورهای اسلامی را تجزیه کند تا خطری برای آنها به وجود نیاورند.

وی یادآوری کرد: دشمن گروه های افراطی شوم را در قالب دین طراحی کرد و در بر علیه کشورها اسلامی فرستاد و باز هم با پرچم داری مقام معظم رهبری بیداری اسلامی دیگری در سوریه و عراق ایجاد شده است.

امام جمعه شهرستان سراوان با بیان اینکه دشمن از گروه های معاند و افراطی برای رسیدن با اهداف شوم خود حمایت می کند، توضیح داد: دشمن پایتخت خود را به قدس شریف که محل عروج پیامبر(ص) و قبله مسلمین است انتقال داد تا عکس العمل مردم مسلمان را ببینند و متاسفانه برخی از کشورهای جیره خور استکبار، جنایت کاران را پشتیبانی کردند.

وی در پایان با بیان اینکه مردم انقلابی ایران در مقابل دشمنان و توطئه های آنها ایستادگی می کنند و هدف و برادری خود را خدشه دار نخواهند کرد، گفت: برای آزادی مردم فلسطین و انسجام خود باید تلاش کنیم و هرگز به دشمن اجازه تجاوز به کشورهای اسلامی و مقدس را ندهیم.
ارسال نظرات