در آخرین جمعه ماه رمضان:

مرزداران میرجاوه در روز قدس انزجار خود را از رژیم صهیونیستی فریاد زدند

مردم انقلابی و مرزدار فلسطین با حضور حماسی خود در راهپیمایی روز قدس حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین به رخ جهانیان کشیدند.
کد خبر: ۹۰۲۵۰۳۷
|
۱۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۷
به گزارش خبرنگار بسیج از میرجاوه، مردم ولایتمدار و مرزدار میرجاوه امروز با حضور حماسی خود در راهپیمایی روز قدس خشم و انزجار خود را از استکبار جهانی به ویژه رژیم صهیونیستی نشان دادند و خواستار پایان ظلم و ستم اسرائیل غاصب به مردم مظلوم فلسطین شدند.

امروز مردم روزه دار میرجاوه از کودک و نوجوان گرفته تا زن و مرد در گرمای بیش از ۴۰ درجه با حضور در راهپیمایی روز قدس برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین فریاد "مرگ بر اسراییل" و "مرگ بر آمریکا" سر دادند و با حمایت قاطع از ملت ستمدیده فلسطین صحنه‌های بسیار زیبایی در تاریخ انقلاب اسلامی ایران خلق کردند.

مرزداران میرجاوه با حمل دست نوشته‌هایی از جمله "روز قدس روز اسلام است"، " اسرائیل باید از صحنه‌ی روزگار محو شود، سیلی محکمی به نظام استکبار و سلطه جهانی زدند و با آرمان مقدس آزادی قدس شریف، این یادگاری بی‌بدیل حضرت امام خمینی(ره) تجدید میثاق کرده و خشم و انزجار خود را از دولت جنایتکار اسراییل نشان دادند و خواستار آزادی قدس شریف شدند.


یکی از شرکت کنندگان در راهپیمایی ضمن محکومیت جنایت‌های رژیم صهیونیستی در فلسطین اظهار کرد: رژیم کودک‌کش صهیونیستی با حمایت‌های آمریکای جنایتکار دستش به خون مردم مظلوم فلسطین آلوده است مسلمانان باید برای نابودی رِژیم صهیونییستی متحد شوند.
وی ادامه داد: مجامع بین‌المللی دباید در برابر این جنایات رژیم قاتل صهیونیستی عکس‌العمل نشان دهند، اما متاسفانه اقدام موثری تاکنون از سازمان ملل و مجامع بین المللی شاهد نبودیم.

یکی از جوانان حاضر در مراسم راهپیمایی روز قدس نیز بیان کرد: امروز به صحنه آمدیم تا فریاد خشم و انزجار از رژیم صهیونیستی سر بدهیم و به ملت مظلوم فلسطین بگوییم ما تا آخر ایستاده ایم و مردم فلسطین را تنها نمی‌گذاریم.

مولوی عبدالقهار میربلوچزهی امام جماعت مسجد علی بن ابی طالب شهرستان میرجاوه در مراسم راهپیمایی روز قدس در این شهرستان، اظهار کرد: خداوند در ابتدا بیت المقدس را در اختیار مسلمین قرار داد و این مکان مقدس را قبله مسلمین قرار داد اکنون مسلمانان با همه توان از جان خویش برای نجات قبله نخست خود از چنگال اسراییل تلاش می‌کنند و امیدواریم به یاری خداوند روزی بیت المقدس دوباره آزاد شود.

مسجدالاقصی آزاد شده مسلمانان و قبله نخست آنان است
مسئول عقیدتی و سیاسی هنگ مرزی میرجاوه نیز در این مراسم بیان کرد: طبق احادیث کسی که شبی را صبح کند و دغدغه مشکلات مسلمین را نداشته باشد مسلمان نیست، حضور مردم در روز قدس بسیار ارشمند است، بنای مسجد الاقصی از بنا‌های مهم شرع مقدس اسلام است، امیرالمومنین می‌فرمایند کاخ‌های هشتی ۴ مسجد مسجدالحرام، مسجدالنبی، مسجدالاقصی و مسجدکوفه هستند.
حجت الاسلام والمسلمین احسان غضنفری خوانساری افزود:پیامبران زیادی در مسجدالاقصی حضور داشتند حفاری‌های غیرقانونی اسراییل در زیر بنای مسجد الاقصی توسط رژیم صهیونیستی انجام شده است، پیامبر اکرم (ص) در معراج همراه جبرییل در مقام‌های متعدد نماز گذاردند که یکی از آها مسجد الاقصی بود.
وی خاطرنشان کرد: یکی از مکان‌هایی که منجی آخرالزمان حضور خواهد داشت مسجدالاقصی خواهد بود در احادیث روایت شده است که اقامه نماز واجب در مسجدالقصی حکم حج واجب و نماز مستحبی حکم حج عمره را دارد.

وی تاکید کرد: مسلمانان فلسطیم رنج بسیاری کشیدند در حالیکه مسجدالاقصی آزاد شده مسلمانان و قبله نخست آنان است و امروز نیز دوباره اسراییل جنایتکار جنایات بیشماری را بر علیه ملت مظلوم فلسطین روا داشتند بیش از دو میلیون نفر از مردم غزه در محاصره قرار دارند و بیش از ۷ میلیون نفر از مرد فلسطین آواره هستند.

مسئول عقیدتی و سیاسی هنگ مرزی میرجاوه با اشاره به با فتوای بنیانگذار کبیر انقلاب در نامگذاری روز جمعه آخر ماه رمضان به عنوان روز قدس، اذعان کرد: مردم شیعه و سنی روزه دار در گرمای هوا به تبعیت از فرمان رهبر خویش برای دفاع از برادران دینی خود به صحنه آمدند و امیدواریم روزی شاهد آزادی مسجدااقصی باشیم و در کنار منجی آخرالزمان نماز خود را در بیت المقدس اقامه کنیم.
ارسال نظرات