خبرهای داغ:
امام جمعه موقت ماکو با بیان اینکه جهاد در مقابل بیت المال خواری و وحدت میان مردم دو خواسته اساسی امام خمینی (ره) بود، گفت: استقلال مملکت در سایه انقلاب امام راحل تحقق یافت.
کد خبر: ۹۰۲۵۰۲۹
|
۱۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، حجت الاسلام قاسم اسمعیل زاده امام جمعه موقت ماکو در مراسم بزگداشت قیام ۱۵ خرداد که در مسجد جامع ماکو برگزار شد، بیان کرد: امام از الگوها و مولفه های تقوای الهی بود که استقلال مملکت در سایه انقلاب وی تحقق یافت.

این روحانی بر توطئه های صورت گرفته به ساحت مقدم امام خمینی (ره) در دوران اوایل انقلاب اشاره کرد و افزود: انقلاب ایران به ما ارزشهای اخلاقی، عرفانی و زندگی در راه خدا را بخشید.

حجت الاسلام والمسلمین اسمعیل زاده تاکید کرد: نباید اجازه دهیم عوامل تخریب کننده حاصل توطئه های دشمنان زمینه را برای تحریف دین و انقلاب فراهم کند.

وی جهاد در مقابل بیت المال خواری و تقویت وحدت بین دشمن را دو خواسته حضرت امام خمینی (ره) دانست و تصریح کرد: دشمان تا دندان مسلح در جهت تضعیف ارزشها و اهداف و آرمانهای امام هستند و وظیفه ما در این برهه اقدامات آگاهانه و بصیرت گونه است.

امام جمعه موقت ماکو بر لزوم روانه سازی فریضه تولی در جامعه اسلامی تاکید کرد و گفت: قدم گذاشتن در راه خدا همواره انسان را به هدف خلقت نزدیک میکند

ارسال نظرات