خبرهای داغ:
امام جمعه ماکو:

امام خمینی (ره) گوهری یکتاست که نظیرش در دنیا کمیاب است

امام جمعه ماکو گفت: امام خمینی (ره) روح اسلام بود و گوهری یکتاست که نظیرش در دنیا کمیاب است.
کد خبر: ۹۰۲۵۰۲۵
|
۱۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، حجت الاسلام والمسلمین ایوب رنجبری امام جمعه ماکو در مراسم سالگرد رحلت ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) بیان کرد: حضرت امام خمینی در عین حال که اهل سیاست بود همواره در راه دین قدم برمیداشت و مدیریت جهانی، امروز از فرموده های امام راحل درس میگیرند.

وی راه و اهداف امام را راه و هدف ترویج انقلاب اسلامی دانست و افزود: امام راحل گوهری یکتا است که نظیرش در دنیای امروزی بسیار کمیاب بوده و ایشان روح اسلام بود.

وی خاطرنشان کرد: حضرت روح الله، امامی بود که در مقابل آمریکا ایستادگی کرد و ایستادگی را به جهان یاد داد و روح خدا در کالبد زمان بود.

 امام جمعه ماکو ادامه داد: مقام معظم رهبری به معنای واقعی مدیر، مدبر، جامعه شناس و موقعیت شناسی کامل هستند که با حضور خود در مقام رهبری جامعه نگذاشتند نبود رهبری سابق انقلاب احساس شود.

 وی در تشریح اصول راه امام خمینی در سیاست داخلی و خارجی اظهار کرد: این مرد تاریخی همواره بر اتحاد و یکپارچگی ملل و مذاهب تاکید داشتند و اتحاد، راهبرد اصلی امام در طی حکومتش بود.

 حجت الاسلام والمسلمین رنجبری تکیه رهبر بر مردم و اعتماد سازی در جهت تقویت ارتباط دولت و ملت را رمز پیروزی انقلاب امام راحل دانست.

 امام جمعه ماکو تشیع جنازه بنیانگذار انقلاب اسلامی را باشکوه و بینظیر عنوان کرد و گفت: تشیع جنازه و خاکسپاری میلیونی امام در تمام دنیا بی نظیر بود.

 وی بر فتنه های سالهای گذشته و سکان داری رهبر انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای تاکید کرد و گفت: تک تک سخنان این فرد عالم به زمانه باید در امورات کار مسئولان قرار گیرد.

حجت الاسلام والمسلمین رنجبری بر حضور در مراسمات شبهای قدر تاکید کرد و افزود: حضرت علی (ع) نماد توحید و جمال الهی در کره خاکی است و هرچقدر بتوانیم از سیره این امام والا درس بگیریم گامهای مهمی برداشته ایم.

ارسال نظرات