روز قدس روز اعلام موجودیت مستضعفان

امام جمعه قلعه رئیسی گفت:روزقدس روز اعلام موجودیت مستضعفان، روز بسیج عمومی و زوال بی تفاوتی ها است.
کد خبر: ۹۰۲۵۰۱۲
|
۱۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۳
امام جمعه قلعه‌رئیسی در خطبه‌های نمازامروزروز قدس روز اعلام موجودیت مستضعفان این شهر با بیان اینکه روز قدس روز احیای اسلام و سرآغاز پیروزی نهایی مسلمانان است گفت: روزقدس روز اعلام موجودیت ملت‌های مستضعف و روز بسیج عمومی و زوال بی تفاوتی‌ها است.
حجت‌الاسلام اسماعیل صلواتی افزود: امام راحل ماهیت تروریستی و نژاد پرستانه و ضدانسانی رژیم صهونیستی را افشاء کرد و با ظهور امام و انقلاب اسلامی روح جدیدی در کالبد مبارزات ضد صهیونیستی دمیده شد.
صلواتی با بیان اینکه قدس برای همه ادیان مقدس است و معیادگاه عروج رسول خدا و اولین قبله مسلمانان است ادامه داد: فلسطین علاوه بر مسائل دینی و اعتقادی با استقلال، امنیت و منافع کشور‌های اسلامی به شدت در ارتباط است.
وی اضافه کرد: طرح سازش معامله قرن ترامپ و عربستان یک حرکت خائنانه است و از مهمترین دست آورد‌های نظام جمهوری اسلامی تزریق ایده مقاومت در برابر اشغال گری و استکبار نظام سلطه در منطقه بود.
امام جمعه قلعه رئیسی به سالروز صدور فرمان عزل بنی صدر توسط امام راحل اشاره کرد و یادآور شد: بنی صدر طی ۱۷ ماه ریاست جمهوری خسارت‌های زیادی را به کشور و نظام اسلامی تحمیل کرد، باعث تقویت منافقین، گروهک‌های ضد انقلاب شد و در برابر مصوبات مجلس، قوه قضائیه و شورای نگهبان ایستادگی کرد و یک خائن به تمام معنا بود.
حجه الاسلام صلواتی با تقدیر از بانیان توزیع افطاری ۳ هزار نفری در شهر قلعه رئیسی اضافه کرد: یکی از سنت‌های حسنه در ماه مبارک رمضان افطاری دادن است که چند سالی است در شهر قلعه رئیسی با همکاری و تعامل دفتر مقام معظم رهبری، مردم و مسئولان شهر، استان و کشور برپا می‌شود.
وی همچنین زحمات روحانیت و طلابی را که در ایام ماه مبارک رمضان در این منطقه به تبلیغ مشغول بودند شایسته قدر دانی عنوان کرد.
ارسال نظرات