خبرهای داغ:
فرماندار شهرستان نهاوند:

امروز نهاوند نیازمند انسجام و وحدت است

فرماندار نهاوند گفت: امروز نهاوند بیشتر از هر زمانی نیاز به همکاری و انسجام و وحدت دارد بنابراین آقایان تلاش کنند تا در سایه وحدت و همدلی بتوانیم گوشه ای از مطالبات به حق مردم را دنبال کنیم.
کد خبر: ۹۰۲۵۰۱۱
|
۱۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۶

 امروز نهاوند نیازمند انسجام و وحدت استبه گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، مراد ناصری در سخنرانی روز قدس در شهر فیروزان ضمن اعلام انزجار از آمریکا و صهیونیسم بیان داشت: آنهایی که در این ایام با عظمت و روزهای مقدس به جای اینکه بین مردم اتحاد و انسجام ایجاد کنند، متأسفانه از تریبون‌های مقدس بین مردم تفرقه ایجاد می‌کنند، مردم را دسته بندی می‌کنند به سمت شخصیت های نظام و یاران امام و رهبری انگشت اتهام دراز می‌کنند، آیا انگشت هایی که از طرف مردم به سمت آنها کشیده می‌شود را می بینند؟

وی افزود: آنان که در این ایام مقدس اینگونه صحبت می‌کنند بگویند، شما برای تحقق شعار اقتصاد مقاومتی و حمایت از اشتغال و تولید چه کرده‌اید؟

فرماندار شهرستان نهاوند تصریح کرد: اگر نمی‌توانید کاری کنید حداقل جلوی کار دیگران را نگیرید، فرصت‌ها را از خدمتگزاران نگیرید چرا صحبت‌های برخی از آقایان بوی تفرقه و جدایی می دهد؟

وی ادامه داد: این آقایان باید از امام جمعه شهرستان الگو بگیرند که از مناره‌ها و گلدسته‌های مصلای نماز جمعه بوی اتحاد و انسجام و همدلی چیز دیگری شنیده و دیده نمی‌شود.

ناصری اظهار داشت: مردم را نسبت به آینده ناامید کردن، یعنی مختل کردن تحقق شعار مقام معظم رهبری که سال را به نام سال حمایت از کالای ایرانی در راستای سیاست چندین ساله اقتصاد مقاومتی معظمٌ له نام‌گذاری کرده‌اند.

وی در پایان گفت: امروز نهاوند بیشتر از هر زمانی نیاز به همکاری و انسجام و وحدت دارد بنابراین آقایان تلاش کنند تا در سایه وحدت و همدلی بتوانیم گوشه ای از مطالبات به حق مردم را دنبال کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات