امام جمعه دوگنبدان گفت:بر خلاف القاء دشمنان قدس متعلق به تمامی جهان اسلام است و تنها به ایران تعلق ندارد.
کد خبر: ۹۰۲۵۰۰۹
|
۱۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۲
امام جمعه دوگنبدان در خطبه‌های نماز امروز اینمسئله قدس فراگیر و متعلق به تمام جهان اسلام است شهر با اشاره به حضور مردم در راهپیمایی روز قدس گفت: روز قدس یکی از میراث‌های بسیار گرانب‌ها و ارزشمند امام خمینی (ره) است.
حجت الاسلام سید امین الله حجازی افزود: امام خمینی با عزت و عظمتی که در عالم ایجاد کرد لرزه بر اندام دشمنان قدس که دشمنان انسانیت، بشریت و دشمنان اسلام ومسلمین هستند انداخته است.
حجازی با بیان اینکه دشمنان القاء می‌کنند که قدس متعلق به ایران است و ربطی به فلسطین ندارد و از مردم دنیا می‌خواهند که در راهپیمایی روز قدس شرکت نکنند گفت: امروز مردم جهان و ایران اسلامی با حضور خود در راهپیمایی روز قدس نشان دادند که قدس و فلسطین تنها نیستند و تمام نقشه‌های دشمنان نقش برآب خواهد شد و این اراده الهی است و اگر اراده الهی تحقق پیدا کند دنیا تکان می‌خورد.
وی در ادامه با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب افزود:رهبری فرمودند"روز قدس یک روز جهانی است و یک پیام جهانی هم دارد و نشان دهنده این است که امت اسلام زیر بار ظلم و زور نمی‌روند. "
امام جمعه دوگنبدان اضافه کرد:یعنی معلوم است امت اسلام به ویژه ام القری عالم اسلام (ایران اسلامی) زیر بار ظلم نمی‌رود و حتما جهان را از وجود ظالمان پاک خواهد کرد و مظلومین را نجات می‌دهد.
حجت الاسلام حجازی افزود:دشمنان با تشکیل گروهک‌های تکفیری و داعش تلاش کردند که جهان اسلام را به سمت جنایت‌های داعش بکشانند تا مسلمان از فلسطین و قبله اول مسلمین (بیت المقدس) را فراموش کنند و از آن غافل شوند.
حجازی گفت:، اما اراده الهی باعث شد که باحضور رهبر ایران اسلامی دولت وملت ما منسجم و متحد به میدان بیایند وخواب بی تعبیر دشمنان را باطل کنند.
ارسال نظرات