امام جمعه سوق گفت: ابتکار حضرت امام باعث نهضتی مردمی و ضد صهیونیستی،جهت دار و تاثیرگذار در جمعه آخر ماه مبارک رمضان به ویژه در فلسطین شد.
کد خبر: ۹۰۲۵۰۰۵
|
۱۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۶
امام جمعه سوق در خطبه‌های امروز نماز اینامام جمعه سوق شهر حضور مردم در راهپیمایی روز قدس با زبان روزه و گرمای طاقت فرسا را شایسته تقدیر دانست و گفت:بیت المقدس برای مسلمانان و جهان اسلام دارای قداست و اهمیت زیادی است و به هر طریقی باید حفظ شود.
حجت الاسلام مهدی کیانی اصل در ادامه با بیان اینکه روز قدس روز رهایی از بندگی شیاطین بزرگ و ابرقدرت‌های عالم است افزود: ابتکار حضرت امام باعث نهضتی مردمی و ضد صهیونیستی، جهت دار و تإثیرگذار در جمعه آخر ماه مبارک رمضان به ویژه در فلسطین شد.
کیانی گفت: امام خمینی با آگاهی، درایت و بینش خاصی که نسبت به مسائل داشتند و با دقت و توجه در تمام امور، بار‌ها و بار‌ها اسرائیل را محکوم کرده به دفاع از حقوق ملت مظلوم فلسطین پرداخت.
امام جمعه سوق به مساله مهریه اشاره کرد و ادامه داد:زیاد بودن مهریه زن ضامن خوشبختی او نیست.
وی با بیان اینکه طلاق عاطفی یکی از دلایلش مهریه زیاد است اضافه کرد:اگر مهریه زیاد باعث خوشبختی می‌شد این همه آمار طلاق بالا نمی‌رفت.
وی در ادامه یادآور شد:مهریه حق زن است و باید به زن داده شود و مهریه سنگین یکی از منکراتی است که پیامد‌هایی منفی در جامعه به بار آورده است.
ارسال نظرات