امام جمعه چرام گفت:حضور پر شور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس بیانگر تبعیت آنها از فرامین رهبری است.
کد خبر: ۹۰۲۵۰۰۴
|
۱۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۵
امام جمعه چرام در خطبه‌های امروز نماز این شهرروز قدس روز لبیک به فرمان رهبری با قدردانی از حضور مردم در راهپیمایی امروز آنرا نشان‌دهنده تعصب مردم استان و گوش به فرمان رهبر بودن آنان عنوان کرد و گفت: روز قدس با ابتکار حضرت امام (ره) تحقق یافت و امروز مردم قدرشناس چرام با حضور خود این یادگار امام خمینی را گرامی داشتند.
حجه الاسلام افشار با اشاره به برخی اختلافات درونی در رژیم اسرائیل افزود:به فرمود: ه امام راحل و وعده رهبر معظم انقلاب اسلامی اسرائیل ۲۵ سال آینده را نخواهد دید.
وی گفت:رژیم صهونیستی با مطرح کردن مسائلی که ربطی به آن‌ها ندارد از جمله مسئله هسته‌ای و موشکی ایران به دنبال انحراف اذهان از مساله فلسطین است.
امام جمعه شهر چرام در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به فساد رژیم صهیونیستی اضافه کرد:صد‌ها نفر از ساکنان تل آویوشامگاه شنبه گذشته (مصادف با ۱۲ خرداد) بازهم در اعتراض به فساد حاکم در بین سردمداران این رژیم خواستار استعفای نتانیاهو از سمت خود و تمام اعضای فاسد کابینه او شدند.
افشار ادامه داد:استکبار جهانی با رهبری آمریکا و اسرائیل و همراهی آل سعود در صدد انزوای ایران اسلامی هستند که به حول و قوه الهی و حضور و پشتیبانی شما مردم این خواسته و آرزو را به گور خواهند برد.
ارسال نظرات