خبرهای داغ:
امام جمعه عجب شیر در خطبه های نمازجمعه این شهرستان با اشاره به جنایات اسرائیل و آمریکا در فلسطین اشغالی و کشتار بی رحمانه مردم مظلوم فلسطین، گفت: این جنایات موجب برخاستن فریاد مردم کشورهای دنیا شده است.
کد خبر: ۹۰۲۴۹۹۴
|
۱۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت السلام محمود شربیانی افزود: روز جهانی قدس در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، یادگار ماندگار امام خمینی (ره)، با گذشت نزدیک به چهل سال از زمان اعلام آن، به فرصتی وحدت ‌بخش در مقابله با اشغالگری، قتل‌ عام، تفرقه ‌افکنی و بحران‌آفرینی رژیم غاصب صهیونیستی در جهان تبدیل شده است.
وی با بیان اینکه نامگذاری روز جهانی قدس از طرف امام خمینی (ره) ، جرات مقابله با صهیونست ها را به مردم مظلوم فلسطین داده است افزود: امام(ره) با این اقدام راهبردی، به رژیم صهیونیستی و حامیان آمریکایی و غربی آن فهماند که از این پس نه قدس و فلسطین، که هیچ مظلوم و محرومی در جغرافیای زمین، تنها نیست.
حجت الاسلام شربیانی با بیان اینکه تبعیت از ولایت فقیه ، ضامن بقای نظام اسلامی است افزود:مردم ایران باید پشت ولایت بایستند و از رهبر انقلاب تبعیت و اطاعت کنند تا مشت محکمی بر دهان یاوه گویان و دشمنان بزنند.
وی ادامه داد: آمریکا هنوز ملت ایران را نشناخته و نمی داند که مردم ایران ولایی هستند و همواره در کنار نظام و مسئولان خواهند بود.

ارسال نظرات