خبرهای داغ:
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در جمع شرکت کنندگان راهپیمائی روز قدس در تبریز، با اشاره به تاثیر انقلاب اسلامی بر مبارزات مردم فلسطین، گفت: پیروزی انقلاب، مبارزات مردم فلسطین را از یک حرکت ناسیونالیستی به یک مقاومت اسلامی و انقلابی تبدیل کرد و این موضوع برای جبهه استکبار بسیار سنگین تمام شده است.
کد خبر: ۹۰۲۴۹۹۰
|
۱۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام سیدابراهیم رئیسی افزود: تجربه سالیان گذشته نشان داده است مقاومت اسلامی در فلسطین و هر منطقه تحت اشغال مستکبران جواب می دهد.

وی ادامه داد: تکلیف جنگ با دشمنان اسلام در میدان جنگ مشخص می شود نه پشت میزهای مذاکره چراکه به میزهای مذاکره اعتمادی نیست.
حجت الاسلام رئیسی با اشاره به شکست جریان سازش با صهیونیست ها در معاهده های کمپ دیوید و شرم الشيخ خاطرنشان کرد: جبهه مقاومت اسلامی و حزب الله لبنان در جنگ 33 روزه ،22 روزه و 8 روزه موفق شدند رژیم غاصب صهیونیستی را بدون داشتن نیروی دریایی و هوایی شکست دهند و این جریان در سایه ایستادگی و پایداری شکل گرفت.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام اظهارداشت: امروز رژیم آل سعود و اعراب مرتجع منطقه در باتلاق آمریکایی ها فرو رفته اند و به مردم خودشان خیانت کرده اند.
حجت الاسلام رئیسی اضافه کرد: جمهوری اسلامی ایران راه حلی براساس دموکراسی به مردم منطقه ارائه کرده است و آن، اینکه هر یک نفر فلسطینی یک حق رای دارد تا سرنوشت سرزمین های اشغالی روشن شود.
تولیت آستان قدس رضوی بیان کرد: به برکت مقاومت اسلامی در منطقه امروز کار به جایی رسیده است که اسرائیل به جای اندیشه تصرف نیل تا فرات به دور خود دیوار می کشد.
وی با اشاره به خوی جنایت پیشه اسرائیل گفت: در قرآن کریم ذکر شده است که به پیمان های آن ها اعتمادی نیست و تجربه تاریخی فلسطین خواندنی است و تاکیدی بر این موضوع است.

حجت الاسلام رئیسی گفت: در سایه مقاومت مردم فلسطین، آزادی قدس شریف بسیار نزدیک تر شده است.

 

ارسال نظرات