مشاور وزیر امور خارجه کشورمان با اشاره اختلاف‌افکنی اسراییل در منطقه، گفت: دشمنان به دنبال فعال شدن گسل‌های مذهبی و نژادی هستند.
کد خبر: ۹۰۲۴۹۸۸
|
۱۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، حسن قشقاوی در سخنرانی روز قدس در کرج، بابیان اینکه البرزنشینان ولایتمدار در همه صحنه‌ها با سربلندی حاضر می‌شوند، اظهار کرد: مردمان غیور البرز در لبیک‌گویی به فرمایشات رهبر معظم انقلاب همیشه ثابت‌قدم هستند.

اختلاف‌افکنی اسراییل در منطقه/هدف دشمنان تخریب چهره اسلام است

وی در ادامه بابیان اینکه جمعیت حاضر در راهپیمایی امروز بیشتر از سال‌های گذشته برآورد شده است، عنوان کرد: این حضور مثال‌زدنی و تبریک گفتنی است.

دشمنان گسل‌های مذهبی و نژادی را فعال می‌کنند

مشاور وزیر امور خارجه با اشاره به اینکه چهره فرعون در قرآن سمبل استکبار است، گفت: آمریکا و صهیونیست فرعون زمانه هستند.

قشقاوی با اشاره به اینکه فرعون به دنبال برتری بر زمین بود، گفت: آمریکا و اسراییل نیز شیوه فرعون را در پیش‌گرفته‌اند، اولین شیوه و خط استکبار جهانی به روش فرعون ایجاد اختلاف است.

وی بابیان اینکه دشمنان گسل‌های مذهبی و نژادی را فعال می‌کنند، گفت: رژیم صهیونیستی با ایجاد اختلاف میان جهان اسلام به دنبال تشنج است.

مشاور وزیر امور خارجه در بخش دیگری به سرنوشت مردم لیبی و سوریه اشاره کرد و گفت: شیعیان سوریه در کنار اهل تسنن و ارامنه زندگی می‌کردند و اختلافی هم نداشتند، ولی آل فرعون یا همان رژیم صهیونیستی به دنبال ایجاد اختلاف منطقه را به آشوب کشید.

قشقاوی با تأکید بر اینکه اسراییل برای موجودیت خود در منطقه به دنبال ایجاد اختلاف میان دیگر کشورها است، گفت: آن‌ها پس از ایجاد اختلاف به دنبال تضعیف مردم کشورها برمی‌آیند.

وی با اشاره به اینکه فرعون به دنبال نابودی انقلابیون بود، گفت: تاریخ در حال تکرار است، آمریکا و اسرائیل نیز همچون فرعون به دنبال خاموش کردن شعله‌های انقلاب هستند به همین دلیل اسراییل اقدام به ترور دانشمندان هسته‌ای ایران کرد.

وزیر امور خارجه در بخش دیگری با تأکید بر اینکه رسانه‌های غربی به دنبال تخریب چهره نظام و رهبری هستند، گفت: رسانه‌های تحت اختیار دشمنان به دنبال تخریب چهره اسلام هستند.

قشقاوی اضافه کرد: همان‌طور که فرعون عمر ابدی نداشت، اسراییل نیز عمری ابدی نخواهد داشت و روزی نابود خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها