خبرهای داغ:
امام جمعه مراغه در خطبه های نمازجمعه این شهرستان با اشاره به پیشینه جنایت های رژیم صهونیستی علیه مردم مظلوم فلسطین گفت: ایجاد این رژیم غاصب و زورگویی های آن نتیجه کوتاهی ها، سکوت و عدم اتحاد بین کشورهای اسلامی بوده است.
کد خبر: ۹۰۲۴۹۸۲
|
۱۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام  محمدتقی پورمحمدی افزود: رژیم صهونیستی در طول سال ها، جنایات بسیاری علیه مردم فلسطین کرده و جنایت های مختلف در کشورهای منطقه از جمله سوریه، عراق، لبنان و یمن با ایجاد گروه های تروریستی و تکفیری از جمله داعش با حمایت آمریکا و غرب همه و همه برای تامین امنیت رژیم غاصب صهیونیستی بوده است.
وی اضافه کرد: آمریکا و غرب با پول نفت کشورهای عربی منطقه، علاوه بر فروش تسلحیات خود به این کشورها با ایجاد تفرقه بین امت اسلامی و منطقه، امنیت این رژیم را بیش از پیش تامین می کنند.
حجت الاسلام پورمحمدی با اشاره به رهنمودهای امام راحل و رهبر انقلاب در زمینه حمایت از مردم فلسطین گفت: با اتحاد بیش از 1.5 میلیارد مسلمان جهان، این غده چرکین سرطانی نابودشدنی است.
وی افزود: نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز قدس توسط امام خمینی (ره) و راهپیمایی میلیون ها مسلمان در نقاط مختلف دنیا، نشانگر انزجار از جنایت های رژیم صهیونیستی و حمایت از مردم فلسطین و آرمان قدس شریف است.
حجت الاسلام پورمحمدی ادامه داد: سردمداران این رژیم همواره در اندیشه تحقق آرمان از نیل تا فرات بوده اند لیکن در اثر مقاومت مردم مظلوم فلسطین، ایستادگی ملت های منطقه و هدایت های امام راحل و رهبر انقلاب، این توطئه شکست خورده و موجب یاس و ناامیدی آنان شده است.
وی اضافه کرد: با تداوم مقاومت فرزندان اسلامی به زودی شاهد آزادی و رهایی فلسطین از چنگال رژیم صهونیستی و اقامه نماز جماعت به امامت رهبر انقلاب در قدس شریف خواهیم بود.

ارسال نظرات