خبرهای داغ:
امام جمعه موقت اهواز گفت: این بشارت را به شما می‌دهم که امروز "مرگ بر اسرائیل" به منصه ظهور رسیده است.
کد خبر: ۹۰۲۴۹۶۳
|
۱۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۲

حجت‌الاسلام والمسلمین میراحمدرضا حاجتی امروز در آئین عبادی سیاسی نماز جمعه اهواز که در مصلی مهدیه این کلانشهر برگزار شد ضمن اشاره به راهپیمایی باشکوه مردم به مناسبت روز قدس و تشکر و قدردانی از شرکت‌کنندگان در راهپیمایی اظهار داشت: روز قدس روزی است که بیرق جمهوری اسلامی باید در تمام کشورها به اهتزاز در بیاید.

وی با بیان اینکه روز قدس روزی است که ابرقدرت‌ها باید بدانند نمی‌توانند در مقابل مقامات اسلامی قد علم کنند، افزود: امام فرمودند من روز قدس را روز اسلام و روز رسول اکرم(ص) می‌دانم روزی که ما باید خود را مقابل دشمن مجهز کنیم.

امام جمعه موقت اهواز بیان کرد: امام فرمودند روز قدس سرآغاز پیروزی نهایی مسلمانان است. صدام 14 هزار کیلومتر از کشور ما زیر چنگال داشت ولی خداوند سبحان صحنه را به نحوی رقم زد که تمام نقشه‌های دشمنان با بینش عمیق امام برهم زده شد.

وی گفت: دشمنانی که به صراحت دم از نزول و تضعیف کشورهای مسلمان می‌زدند امروز می‌بینند که سربازان امام راحل حضرت امام خمینی(ره) و امام حاضر حضرت امام خامنه‌ای در سر مرزهای فلسطین اشغالی به دفاع می‌پردازند.

حاجتی عنوان کرد: سال‌های زیادی مردم در گرمای 50 درجه راهپیمایی روز قدس را برگزار می‌کنند و شعارهایی از جمله مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و نیز اینکه "قدس آزاد می‌شود" را سر می‌دهند.

وی در پایان گفت: این بشارت را به شما می‌دهم "امروز مرگ بر اسرائیل به منصه ظهور رسیده است".

ارسال نظرات
پر بیننده ها