خبرهای داغ:
عضوهیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اسراییل در حال کشیدن نفس‌های آخر است، گفت: بالاترین نشان‌های ضد بشر امروز بر سینه آمریکا و اسراییل نصب شده است.
کد خبر: ۹۰۲۴۹۴۱
|
۱۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۶

اسراییل در حال کشیدن نفس‌های آخر است/ احیای جمهوری اسلامی به احیای اسلام پیوند خورده استبه گزارش خبرگزاری بسیج از اسدآباد، اکبر رنجبرزاده امروز در خطبه‌های قبل از نماز جمعه شهر اسدآباد در جمع راهپیمایان روز قدس بیان کرد: ایده روزقدس، تشکیل بسیج و تسخیرلانه جاسوسی سه حرکت برجسته امام راحل در آغاز انقلاب بود.

وی افزود: روزقدس بعد بین المللی این ایده‌ها بود که امروز و پس از چهار دهه شاهد به ثمرنشستن آن هستیم.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به دوراندیشی امام راحل خاطرنشان کرد: احیای جمهوری اسلامی به احیای اسلام پیوند خورده است.

وی ادامه داد: امروز شاهد ترویج فرهنگ انقلاب در منطقه هستیم و آمریکا نیز این مهم را به خوبی احساس کرده است.

رنجبرزاده اظهار کرد: غده سرطانی اسراییل با همراهی آل سعود افکار شومی را در سر می‌پروراند اما باید بداند امروز فرهنگ جبهه مقاومت ایران اسلامی به بیخ گوش این رژیم کودک‌کش رسیده است.

وی با بیان اینکه اسراییل در حال کشیدن نفس‌های آخر است، عنوان کرد: بالاترین نشان‌های ضد بشر امروز بر سینه آمریکا و اسراییل نصب شده است.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: افتخار ما این است که زیر لِوای ولایت هستیم و با تکیه برهمین عنصر است که دلیرمردان ما توانسته‌اند پرچم اسلام را بر بام کشورهای منطقه به اهتزاز درآورند.

وی در ادامه به ترس ساکنین شهرک‌های اشغالی اشاره کرد و گفت: دانشجویان اسراییل در حال فرار از این مناطق هستند چراکه امروز اسراییل ناامنی را احساس می‌کند.

رنجبرزاده در رابطه با انتقال سفارت آمریکا به قدس شریف نیز تصریح کرد: این حرکت آغازی برای نابودی اسراییل است.

وی در بخش دیگری ازسخنانش به گروهک تروریستی داعش اشاره کرد و گفت: فعالیت این گروه را در نطفه خفه کردیم تا آمریکای خونخوار بداند مرزهای ایران اسلامی جای اینگونه اقدامات نیست.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به بیانات رهبرانقلاب در حرم امام راحل گفت: موشک‌های نقطه زن و محققین نظامی کشور برای ما مایه غرور هستند اما چیزی که فراتر از آن برای ما مایه امیدواری است حضور همیشگی ملت در صحنه است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات