امام جمعه ایلام گفت: امام خمینی با اعلام آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس آرزوی صهیونیستی و حامیان آن برای تشکیل خاورمیانه بزرگ و اسرائیل از نیل تا فرات را تبدیل به یاس و نا امیدی کرد.
کد خبر: ۹۰۲۴۹۳۷
|
۱۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام والمسلمین محمد نقی لطفی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه گفت:روز جهانی قدس نماد وحدت و اتحاد و انسجام امت اسلامی و فریاد مظلومیت و دادخواهی مردم بی‌دفاع فلسطین از ظلم و تجاوز و بیدادگری رژیم جعلی و کودک کش و جنایتکار اسرائیل است.
وی ادامه داد: رژیم جعلی اسرائیل با پشتیبانی غربی‌ها و برخی از رژیم مرتجع عرب به ویژه رژیم آل سعود در طول 70 سال اشغالگری به عنوان بزرگترین جنایتکار قرن شناخته شده است.
امام جمعه ایلام افزود: امام خمینی با اعلام آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس آرزوی صهیونیستی و حامیان آن برای تشکیل خاورمیانه بزرگ و اسرائیل از نیل تا فرات را تبدیل به یاس و نا امیدی کرد.
نماینده ولی فقیه در استان اضافه کرد: پیام روز جهانی قدس و حضور مسلمانان در سراسر جهان در راهپیمایی روز قدس تحقق پیروزی مردم فلسطین و برگشت آنها به سرزمین آباء و اجدادی خویش و سنت لایتغیر الهی است.
وی ادامه داد: روز جهانی قدس از برجسته‌ترین یادگارهای امام راحل است. روز جهانی قدس نمایش وحدت امت اسلامی و اتحاد و انسجام جهان اسلام و روز مرگ و نابودی رژیم صهیونیستی است.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: راهپیمایی روز قدس و حمایت از مردم فلسطین صاعقه‌ای بر صهیونیست‌ها و حامیان غربی و عربی آنها فرود آورده است.
امام جمعه ایلام در ادامه خطبه های خود با اشاره به رهبری مقام معظم رهبری پس از رحلت امام(ره) افزود:مدیریت هوشمندانه رهبری در بحران‌ها تحسین‌ برانگیز است. 
نماینده ولی فقیه در استان ایلام گفت: مدیریت مشترک امام راحل و رهبر معظم انقلاب در هدایت انقلاب و نظام اسلامی در سخت‌ترین و بحرانی‌ترین شرایط رهاورد 40 سالگی عمر انقلاب است.
وی ادامه داد: تزریق امید و توانمندی به ارکان دولت و مردم در شرایط سخت و بحرانی از هنرهای ناب رهبری در طول 29 سال گذشته بوده است.
امام جمعه ایلام اضافه کرد: رهبری آیت‌الله العظمی خامنه‌ای و سه دهه مدیریت شایسته و عبور از توفان‌ها و تلاطم‌ها و خنثی کردن تهدیدات بنیان بر افکن دشمن و فراز و نشیب‌های انقلاب کمتر از تدبیر و هوشیاری رهبری داهیانه سکاندار و بنیانگذار نظام اسلامی در دهه دوم، سوم و چهارم انقلاب نبوده است.
لطفی تصریح کرد: همانند تدبیر امامگونه رهبر معظم انقلاب در خنثی کردن فتنه 18 تیر 78 که تلالو دیگری از هنر رهبری و هدایت ایشان است.
نماینده ولی فقیه در استان ایلام گفت: حادثه‌ای که با طراحی نیروهای خارجی و صحنه‌گردانی ضد انقلاب داخلی و بازیگری گروهی از اراذل و اوباش و تعدادی دانشجونما که بازیچه سیاست بازان حرفه‌ای شده بودند، اتفاق افتاد . اما با اقتدار و تدبیر رهبری بساط آن برچیده شد و آرامش و امنیت به جامعه اسلامی عطاء شد.
وی ادامه داد: در فته 88 و حوادث پس از انتخابات که یکی از بحران‌های شدید بود که نظام اسلامی را با مشکلات زیادی روبه رو ساخت که در واقع جنگ احزابی بود که با اشتراک دشمنان خارجی و سران فتنه و خواص بی بصیرت و دنیا طلب برای براندازی نظام اسلامی شکست انقلاب شکل گرفته بود که با اقتدار و درایت رهبری این فتنه نیز خنثی و عاملان اصلی داخلی رسوا و شکست خوردند. 
امام جمعه ایلام اضافه کرد: مشکلات اقتصادی کشور با روحیه و اندیشه انقلابی و مدیریت جهادی قابل حل است. حمایت از کالای ایرانی و تحقق اقتصاد مقاومتی تنها راه حل مشکلات اقتصادی و دور زندن تحریم‌های ظالمانه است.
لطفی تصریح کرد: دشمنان انقلاب و نظام اسلامی با راه انداختن جنگ روانی و جنگ اقتصادی در 40 سالگی انقلاب به دنبال به زانو در آوردن نظام ملت ایران است.
نماینده ولی فقیه در استان ایلام گفت: متاسفانه در داخل همه مطبوعات زنجیره‌ای به این جنگ نرم و ناکارمدی نظام و بزرگنمایی مشکلات اقتصادی و تضعیف مدیریت اقتصادی دامن می‌زنند.

 

ارسال نظرات