خبرهای داغ:
امام جمعه اصفهان:

رژیم صهیونیستی از توان مقاومت فلسطین‌ "هراس"‌ عظیمی دارد

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان با بیان اینکه با تدبیر انقلاب اسلامی جبهه مقاومت داعش به عنوان سپر بلای رژیم صهیونیستی در هم شکست، گفت: رژیم صهیونیستی از توان مقاومت فلسطین هراسی عظیم دارد.
کد خبر: ۹۰۲۴۹۲۷
|
۱۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان، آیت‌الله سید‌یوسف طباطبایی‌نژاد در خطبه‌های این هفته نماز جمعه اصفهان با توصیه خود و همگان به رعایت تقوای الهی اظهار داشت: ایام باقی مانده ماه مبارک رمضان را به عنوان ایامی ممتاز قدر بدانید؛ دهه آخر ماه رمضان از اهمیت بسزایی برخوردار است، از خودسازی در این ایام غافل نشوید، اعتکاف در این دهه سنت حضرت رسول اکرم (ص) بوده است.

وی به روز جهانی قدس اشاره کرد و گفت: اگر در غزه موشکی با برد ۱۰۰ کیلومتری داشته باشند همه جای فلسطین اشغالی در تیررس آنهاست؛ صهیونیست‌ها مدعی هستند با داشتن گنبد آهنین دیگر کسی نمی‌تواند آن‌ها را مورد تهدید قرار دهد، ولی بالاخره در مواجهه با حجم بالای موشک‌های جبهه مقاومت ضربه پذیر است؛ اسرائیلی‌ها بسیار ترسو هستند که اگر یک موشک هم به مناطق آن‌ها اصابت کند هراس عظیمی آن‌ها را فرا می‌گیرد.

نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان تصریح کرد: حساسیت حضرت امام (ره) نسبت به رژیم غاصب صهیونیستی دلایل خاص دارد؛ جمعیت امروز رژیم صهیونیستی ۶ میلیون نفر است که ۲۲ هزار کیلومتر از وسعت ۳۰ هزار کیلومتری فلسطین تحت اشغال آنهاست.

وی ادامه داد: انگلیس و آمریکا به دنبال این بودند تا مرکزی یهودی در بین مناطق اسلامی داشته باشند و آن را به شدت تجهیز کردند تا همه کشور‌های اسلامی در تیررس آن‌ها باشد، این یک مسئله‌ای است که باید مرتب تکرار کنیم تا مردم نسبت به آن آگاه باشند.

آیت الله طباطبایی نژاد تاکید کرد: رژیم صهیونیستی پایگاهی نظامی علیه ملت‌های مسلمان است؛ امام (ره) با بصیرت بالایشان نسبت به این مسئله آگاه بودند؛ اما امروز عربستان احمق به این مسائل واقف نیست.

وی به تدبیر هوشمندانه حضرت امام (ره) در اعلام یک روز مشخص با عنوان روز قدس اشاره کرد و گفت: ایشان می‌خواستند ملت‌های اسلامی فهم و شعور دشمن شناسی‌شان ارتقا پیدا کند.

نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان گفت: نقشه‌ای که خود صهیونیست‌ها برای خودشان کشیدند این بود که با سرعت همه فلسطین، لبنان و اردن و قسمتی از عربستان، مصر، عراق، کویت و ترکیه را بگیرند تا مهمترین منطقه نفتی جهان را در اختیار بگیرند.

وی تاکید کرد: رژیم صهیونیستی ۷۰ سال است به خاطر ایستادگی مردم موفق نشده به خواست خود در تحقق خاورمیانه جدید موفق باشد.

آیت الله طباطبایی نژاد با بیان اینکه داعش به وجود آمد تا سپر بلای رژیم صهیونیستی باشد، اظهار داشت: با تدبیر انقلاب اسلامی جبهه مقاومت داعش به عنوان سپر بلای رژیم صهیونیستی در هم شکست.

ارسال نظرات