خبرهای داغ:
حجت الاسلام سالک در جمع راهپیمایان روز قدس:

حضور میلیونی امروز مردم ایران بیانگر زنده نگاه داشتن روز قدس است

نماینده مردم اصفهان گفت: طبق قوانین سازمان ملل هیچ کجا حق ندارد با زور سرزمینی را به مسلک خودش در بیاورد و طبق این بیانیه اسرائیل یک رژیم جعلی است اما اسرائیل قدس را به شرق و غرب تقسیم می کند و این کمتر از جنایات ترامپ نیست.
کد خبر: ۹۰۲۴۹۲۱
|
۱۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان؛ حجت الاسلام احمد سالک پیش از ظهر امروز در مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس با اشاره به اینکه حرکت عظیم مردم ایران یک حرکت عبادی سیاسی است، اظهار کرد: خدا پیامبرش را از مسجد الحرام به سوی مسجدالاقصی سیر داد و طبق روایات ما قدس شهر بهشتی و قبله اول مسلمین جهان است.

وی قدس را مربوط به اسلام و پیامبر اکرم (ص) دانست و عنوان کرد: در اصل سوم قانون اساسی بند شانزدهم حمایت از مستضعفین عالم رسالت بین المللی ما معرفی کرده است.

نماینده مردم اصفهان در مجلس با اشاره به مشکلات و مسائل مختلف اعم از دغدغه آب و معیشت عنوان کرد: با وجود همه این مسائل که با تکیه بر توان داخلی قابل حل است جای تقدیر دارد که مردم با بصیرت ما همچنان در صحنه حاضرند.

وی با بیان اینکه پشتوانه مردم، قرآن و عترت است، تصریح کرد: امروز مستکبرین عالم از اقتدار جمهوری اسلامی به لرزه افتادند و شما امروز این اقتدار را برای حمایت از فلسطین و آزادی قدس شریف بکار بردید.

حجت الاسلام سالک در رابطه با اهمیت روز قدس خاطرنشان کرد: از ابتدای تشکیل این رژیم توسط انگلیس خبیث بیش از شش قطعنامه علیه اسرائیل فقط برای قدس شریف مطرح شده، اما با وتوی استکبار جهانی به عرصه اجرا نیامده است

وی افزود: قطعنامه ۴۷۶، ۴۷۸، ۲۲۶ و ده‌ها قطعنامه علیه اسرائیل تصویب، اما اجرا نشده و در مقابل چشم وجدان مرده‌های عالم، اسرائیل هر روز به جنایات خودش اضافه می‌کند

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با اشاره به فاجعه کشتار مردم قانا بیان کرد: در این حرکت بزرگ بازگشت که امروز دوازدهمین جمعه‌ای است که بازگشت از غزه به سرزمین‌های اشغالی آغاز شده صد‌ها نفر کشته شده اند

وی با اشاره به قطعنامه‌های سازمان ملل ابراز کرد: طبق قوانین سازمان ملل هیچ کجا حق ندارد با زور سرزمینی را به مسلک خودش در بیاورد و طبق این بیانیه اسرائیل یک رژیم جعلی است، اما اسرائیل قدس را به شرق و غرب تقسیم می‌کند و این کمتر از جنایات ترامپ نیست.

حجت الاسلام سالک با اشاره به سخنان امام مبنی بر اینکه روز قدس روز اسلام و پیامبر اکرم است عنوان کرد: دیر نمی‌پاید که قدس به آغوش اسلام باز گشته و رژیم جعلی اسرائیل از صفحه روزگار محو خواهد شد چنانکه رهبر معظم انقلاب فرمودند: تا ۲۵ سال دیگر اثری از اسرائیل نخواهد بود.

وی با بیان اینکه جمعیت مردم طبق آمار اعلام شده بیش از سال‌های گذشته بوده و این نشان از وفاداری مردن دارد خاطر نشان کرد: دولتمردان و سران قوا باید عزم خود را برای حل مشکلات مردم جزم کنند نه اینکه قلبشان برای وعده‌های آمریکا بتپد.

وی افزود: جایی که رهبری راجع به کالای ایرانی توصیه می‌کنند یعنی مسئولین ما باید رابطه خود را با کشور‌های بدعهد قطع کنند و تنها کالا‌های مورد نیاز و استثنایی را وارد کنند وگرنه این کار کمک به دول استکباری است براین اساس در عمل باید مرگ بر آمریکا و مرگ برکالای آمریکایی بگوییم

نماینده مردم اصفهان با اشاره به سخنان شب گذشته مبنی بر فشار بر ایران تا تسلیم شدن این کشور عنوان کرد: این خواب خرگوشی را به مرگ خواهید برد.

وی افزود: ما به گفته امام عمل خواهیم کرد که روزی در بیت المقدس نماز را به امامت امام خامنه‌ای خواهیم خواند

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس اذعان کرد: باید اعلام کنیم اصفهان در کل کشور پیشتاز در انقلاب بود و امروز نیز بعد از ۴۰ سال این اقتدار را به نمایش گذاشتند چنانکه رهبری فرمودند: روز قدس روز صف بندی حق و باطل است و تنها راه ریشه کن کردن این غده سرطانی مقاومت و مبارزه است.
ارسال نظرات
آخرین اخبار