خبرهای داغ:
کارشناس مذهبی:

اعتماد به ولایت و اسلام تنها راه رهایی ازمشکلات

کارشناس مذهبی گفت: برای رهایی از مشکلات پیش رو تنها بایستی باوحدت کلمه از ولایت و اسلام پیروی کنیم.
کد خبر: ۹۰۲۴۹۱۸
|
۱۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجت الاسلام و المسلمین شریفی کارشناس مذهبی و روحانی اعزامی طرح هجرت ماه مبارک رمضان به بشرویه در مراسم سوگواری ارتحال امام خمینی(ره) در این شهرستان ضمن تسلیت فرارسیدن شب های قدر نیز گفت: امیرالمومنین(ع) اسوه اخلاق، شجاعت، مردانگی و حامی فقرا بودند که دنیا تاکنون مانند ایشان را ندیده است.


وی افزود: در خصوص صبر و مردانگی حضرت علی(ع) همین بس که ایشان باقاتل خود مدارا کردند و نیز از نان و شیرخود گذشته و آن را به فقرا می بخشیدند‌.


حجت الاسلام شریفی گفت: در خصوص مظلومیت هم به قدری ایشان مظلوم بوده که از مولایمان به عنوان اولین و آخرین مظلوم عالم یاد شده است.


وی ادامه داد: در بحث شجاعت مولای متقیان نیز همین بس که در بستر رسول خدا خوابیده و برای ادای دین خود خطر کردند تا آسیبی به پیامبرنرسد.


سخنران مراسم عزاداری ۱۵ خرداد ماه شهرستان بشرویه در ادامه به سایر اوصاف حضرت علی(ع) اشاره کرد و افزود: در این راستا انقلاب اسلامی ایران هم روح اللهی دارد که همچون امیر مومنان حضرت علی (ع) است و راه اسلام و دین علوی را ادامه داد.


حجت الاسلام شریفی خاطرنشان شد: در ایران ما،شاهانی بر این ملت حاکم شدند که جز فساد و فحشا و کشتار دستاورد دیگری نداشتند.


حجت الاسلام شریفی گفت:شاهان ایران آنقدر مملکت ما را به نابودی و خرابی بردند تا ایران پهناور تکه تکه شده و جز تقدیم قسمت های ایران به کشور های غاصب چیز دیگر را برای ما به ارمغان نیاوردند.


وی گفت:یکی از شاخصه های مهم امام راحل معنویت بالای ایشان بود که شبانه در سردی هوا،یخ حوض مدرسه علمیه را می شکست تا وضو برای نماز شب و عباداتشان گرفته و این تنها نمونه کوچکی از معنویت این امام بزرگ است.


حجت الاسلام و المسلمین شریفی ادامه داد:بیرون راندن شاه از کشور،با یک دستور امام عصر(عج)در حکومت پنهانی به نائبشان، اصلی ترین اقدامی ست که توسط رهبر کبیر انقلاب شکل گرفت.


وی بیان داشت:اگر بخواهیم مشکلات ما در کشور حل شود باید پشتیبان حضرت امام خمینی(ره) و رهبرمان باشیم چراکه دستورات و فرمایشات آنان گره گشا است.


حجت الاسلام شریفی گفت:اکنون که مذاکرات ۵+۱ صورت گرفت و چهره دشمنان برای سیاست گذاران ما مشخص شده، باید به آیات و روایات پی برده و سخنان رهبرمان که آمریکا و کشورهای اروپایی هیچ تاثیری برای ما ندارند روشن و واضح‌شود.
کارشناس مذهبی این مراسم اظهارکرد: بعضی از دولت ها و ملت ها همانند شجره خبیثه هستند و انسانیت و خدا را فراموش کرده، همانند آمریکا و اسراییل که دو کشور کثیف و حیوان صفت هستند و نمی شود به آنان اعتماد کرد.


وی گفت: وحدت کلمه بین مسئولان،اعتماد به ولایت و اسلام تنها راه رهایی از مشکلات پیش رو است و وظیفه ما این است که با ادای دین به رهبری، سخنان ایشان را سرلوحه کاروزندگی خود قرار دهیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار