همزمان با روز جهانی قدس مردم کرج در راهپیمایی باشکوهی با سردادن شعارهای مرگ بر اسرائیل ضمن حمایت از ملت مظلوم جهان بویژه فلسطین انزجار خود از اسرائیل غاصب را اعلام کردند.
کد خبر: ۹۰۲۴۹۱۱
|
۱۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ،  مردم انقلابی و همیشه در صحنه کرج با حضور پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس بار دیگر با آرمان‌های امام راحل تجدید بیعت کردند.

روزه‌ داران کرجی در روز جهانی قدس فریاد «مرگ بر اسرائیل» سردادند

مردم روزه‌دار و مومن کرجی از ساعت 10:30 امروز با تجمع در میدان شهدا، در مسیر تظاهرات روز جهانی قدس شرکت کرده و در پایان در آئین عبادی و سیاسی نماز جمعه حضور یافتند.

تظاهرات کنندگان کرجی در این مراسم عظیم و دشمن‌شکن، با سر دادن شعارهای مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا، حقد و کینه خود را نسبت به رژیم متجاوز صهیونیست و هم‌پیمانانش نشان دادند.

حضور زنان محجبه و چادری با زبان روزه در گرمای طاقت فرسای کرج چشمگیر و تحسین برانگیز بود. کودکان و نوزادان نیز در کالسکه‌های که با پرچم فلسطین تزئین شده بود، در این راهپیمایی بی‌نظیر حضور داشتند.

راهپیمایان شهر کرج که پلاکاردهایی در محکومیت جنایات اسرائیل در غزه و فلسطین در دست داشتند با شعارهای: مرگ بر این ظلم و بر این جنگتان قدس رها می‌شود از چنگتان، آمریکا، اسرائیل مرگ به نیرنگتان خون فلسطینیان می‌چکد از چنگتان و اسرائیل نابود است فلسطین پیروز است بار دیگر حمایت خود از فلسطینیان را اعلام کردند.

راهپیمایان پس از حضور باشکوه خود در راهپیمایی با تجمع در مصلی کرج با صدور قطعنامه‌ای جنایات صهیونیست‌ها در غزه و سرزمین‌های اشغالی را محکوم کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها