استاد دانشگاه در راهپیمایی روز قدس مردم اردل:

حضور مردم در روز قدس متوقف کننده حذف فلسطین است

استاد عبدالله علی محمدی در جمع مردم مؤمن و ولایتمدار اردل، گفت: هدف خطرناک تفکراستعماری این است که نام مقدس حضرت محمد(ص) از مأذنه ها بالا نرود.
کد خبر: ۹۰۲۴۹۱۰
|
۱۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال وبختیاری؛ استاد عبدالله محمدی از اساتید دانشگاه و کارشناسان مسایل سیاسی در جمع مردم شهر اردل  که در راهپیمایی روز قدس شرکت کرده بودند، بیان داشت:  شعار و آرمان حضرت امام (ره) حذف و نابودی رژیم صهیونیستی بود.

وی گفت: هرمنطقه ای از اروپا که یهودی های سیاسی ، لاییک، لامذهب وجود داشت مظهر شرارت بودند، لذا طرحی را انگلیسی ها دادند که اعلام کنند هرچه یهودی وجود دارد به سرزمین فلسطین برگردند.

علی محمدی ادامه داد: علت راهپیمایی روز قدس, محکوم کردن این فکر و اندیشه خطرناک صهیونیستی می باشد.

وی گفت: این تفکر استعماری خطرناک هدفش این است که نام مقدس حضرت محمد(ص) از مأذنه ها بالا نرود. وظیفه ما در این جریان با نگاه به قرآن این است که به فرموده رهبر کبیر انقلاب وحدت بین جهان اسلام حاکم باشد.

سخنران روز قدس در اردل اظهار کرد: حضور مردم در راهپیمایی روز قدس متوقف کننده حذف فلسطین است.

وی در ادامه با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری پیرامون برجام نیز گفت: رهبر معظم انقلاب فرمودند: باید روی پای خود بایستیم برجام نافرجام شد واین تجربه تلخی بود؛ لذا درشرایط فعلی با حفظ وحدت، مسئولین می بایست دربین مردم بروند و با همراهی مردم و تحت فرامین مقام معظم رهبری کشور را به پیش ببرند.

ارسال نظرات